اخبار داغ

در سایه همراهی مسئولین ارشد دولت تدبیر و امید؛

تخته گاز دوم خردادی های تندروی بوشهر با چراغ خاموش

تخته گاز دوم خردادی های تندروی بوشهر با چراغ خاموش
سیاستمدار به سکوت رفته چند سال قبل، حالا روزهای شلوغ و پرخبری را پشت سرمی‌گذارند، شنیده های موثق حاکی از جلسه هفته گذشته تعدادی از سران دوم خردادی استان بوشهر و نیز برخی از مسئولین ارشد دولت تدبیر و امید با محوریت انتخابات آینده در استان بوشهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از "دانشجونیوز" ، در حالی به انتخابات مجلس دهم نزدیک می شویم که هنوز حدود هفت ماه به برگزاری آن، زمان باقی مانده است، اما برخی از نامزدهای احتمالی از یک سال قبل فعالیت زودهنگام تبلیغاتی خود را آغاز کرده و با انواع فعالیت ها اقدام به یارگیری، تشکیل تیم های انتخاباتی، ایجاد گروه هایی در فضای مجازی، برگزاری جلسات و مهمانیهای متعدد در شهرها و و روستاها برای افزایش طرفداران و کسب محبوبیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" , , ,

در این بین حرکت چراغ خاموش دوم خردادی های استان بوشهر در کورس انتخابات دهم برای تصاحب کرسی های سبز بهارستان بسیار قابل توجه است؛ چرا که برخی از تندروهای این جریان برخلاف گذشته تاریک و جنجالی خود با برنامه ریزی های دقیق و حساب شده سعی دارند بدون کمترین چالش عنوان نماینده را تصاحب کنند.

,

سیاستمدار به سکوت رفته چند سال قبل، حال دیگر روزهای شلوغ و پرخبری را پشت سرمی‌گذارند، آخرین شنیده های موثق حاکی از جلسه هفته گذشته تعداد زیادی از سران دوم خردادی استان بوشهر و نیز برخی از مسئولین ارشد دولت تدبیر و امید در مهمانسرای اردوگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر است.

,

گرچه در سراسر کشور اصلاح طلبان در تلاشند که با گزینه هایی سفید و بدون حاشیه وارد این عرصه شوند تا ریزش کمتری داشته باشند ولی در استان بوشهر شاهد خلاف این واقع هستیم و مثل این که این جریان تند دچار کمبود گزینه شده و سعی دارد از افرادی استفاده کند که سابقه چندان درخشانی در ذهن مردم ندارند.

,

شنیده ها از جلسه اخیر اصلاح طلبان استان بوشهر حاکی از این است که اولین گزینه جنجالی لیست احتمالی اصلاح طلبان در استان بوشهر محمد دادفر است که خود را وامدار دفتر تحکیم وحدت می داند و علاوه بر فعالیت چشمگیر در حمایت از سران فتنه 88 و محکومیت به حبس تعلیقی، در زمان نمایندگی اش در مجلس ششم نیز خدمت به احیای نهضت آزادی، حضور در کنگره های حزب منحله مشارکت، نامه نگاری به رهبری و پیشنهاد نوشیدن جام زهر به معظم له و نیز مصاحبه با دشمنان تابلودار نظام را در کارنامه سیاسی خود دارد.

,

اسماعیل تبادار کسی که علاقه وافری به آیت الله سیاست ایران دارد و در پرونده گذشته خود خروج از حاکمیت را یدک می کشد، امروز نیز در صدر این جلسات به عنوان گزینه دوم، قرار گرفته و متهمین فتنه ننگین 88 در اطراف وی به امید تایید صلاحیت و اعتماد دوباره مردم به آنها دل خوش کرده اند.

,

 با توجه به این که این افراد با این سابقه تاریک احتمال رد صلاحیت خود را پیش بینی می کنند شنیده شده سید جلیل رضوی که اکنون سمت مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر را بر عهده دارد به عنوان گزینه سوم  معرفی شده است.

,

با نزدیک شدن به ایام انتخابات قطعا فعالیت ها علنی تر خواهد شد ولی آنچه مهم و قابل توجه است نزدیکی بیش از حد دولتی ها به طیف سیاسی اصلاح طلب در آستانه انتخابات است، تا جایی که بر خلاف شعار اعتدال و بی طرفی دولت، برخی از شخصیت های اصلی دولت تدبیر و امید در استان بوشهر در سیاسی ترین جلسات حذبی شرکت می کنند و قطعا در ادامه این روند باید منتظر بود و مشاهده نمود که دولتی ها چه پاسخی به خواسته های تندروهای دوم خردادی خواهند داد.

,

نیما دشتی

, نیما دشتی,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه