اخبار داغ

در پایان روز دوم لیگ کشوری؛

محمد دانشور از کرمان سرعتی ترین دوچرخه سوار ایران

محمد دانشور از کرمان سرعتی ترین دوچرخه سوار ایران
در رقابت بهترین رکابزنان سرعتی ایران در ماده کایرین محمد دانشور از کرمان توانست به مقام قهرمانی دست یابد و همچنین تیم مس کرمان در پایان مسابقات مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از “ورزش خبر” دومین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در قسمت پیست که به مدت دو روز در پیست بین المللی آزادی برگزار میشد با شناخت نفرات و تیمهای برتر به کار خود پایان داد که برهمین اساس در قسمت سرعتی کایرین , محمد دانشور از تیک کرمان موفق شد مقام نخست را بدست آورد و عنوان سرعتی ترین دوچرخه سوار کشور را از آن خود کند.در پایان تیم سپاهان اصفهان توانست در مجموع دو مرحله لیگ مقام نخست را به دست آورد. مس کرمان و پیشگامان نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از “, ورزش خبر, ” دومین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در قسمت پیست که به مدت دو روز در پیست بین المللی آزادی برگزار میشد با شناخت نفرات و تیمهای برتر به کار خود پایان داد که برهمین اساس در قسمت سرعتی کایرین , محمد دانشور از تیک کرمان موفق شد مقام نخست را بدست آورد و عنوان سرعتی ترین دوچرخه سوار کشور را از آن خود کند.در پایان تیم سپاهان اصفهان توانست در مجموع دو مرحله لیگ مقام نخست را به دست آورد. مس کرمان و پیشگامان نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.,

در روز دوم رکابزنان در 5 ماده کایرین، 4 کیلومتر تعقیبی تیمی، اومنیوم، یک کیلومتر تایم تریل، مدیسون، به رقابت پرداختند و در مهم‌ترین رقابت یعنی در ماده کایرین، محمد دانشور از مس کرمان اول شد، محمود پراش و فرزین عرب نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه