اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار در گفتگو با بام ایران خبر:

دو قطعه از عملیات ساخت کمربندی شهرکرد -سامان تا پایان امسال تکمیل می شود

دو قطعه از عملیات ساخت کمربندی شهرکرد -سامان تا پایان امسال تکمیل می شود
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نزدیک به 75 درصد از کمربندی شمال شهرکرد به سمت سامان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، گودرز امیری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر با اشاره به اینکه عملیات ساخت این کمربندی، در سه قطعه در حال انجام است، گفت: در حال حاضر کار ساخت این جاده در دو قطعه واقع در شهرستان شهرکرد در حال انجام است و مابقی آن که در قسمت خروجی منتهی به سامان است در مرحله بعدی ساخت قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

امیری افزود: ساخت قطعه اول این طرح که از میدان قمر بنی هاشم(ع) آغاز و تا سه راهی رحمتیه و کارخانه آسفالت ادامه دارد، با همت خوبی در حال انجام است، البته در واگذاری زمین های تحت پوشش سپاه استان هم بحث هایی وجود داشت که این زمین با زمین های سطح شهر معاوضه شده است.

معاون عمرانی , و هماهنگی استاندار ادامه داد: در قطعه دوم این طرح که از سه راهی دانشگاه های رحمتیه تا آرامستان جدید شهرکرد ادامه دارد، هم، کار به خوبی در حال انجام است و مابقی این جاده هم با حل بحث های تملکی، در سال آینده به بهره برداری می رسد.

امیری بیان داشت: خوشبختانه با اعتبارات خوبی که در مواد 10، 12   ، 180 و تملک دارایی و ملی در نظر گرفته شده است تسریع در اجرای این طرح از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: با بازگشایی این جاده، استان هم از حیث گردشگرپذیر بودن و هم از جهت کم کردن بار ترافیک درون شهری شهرکرد به نقاط مطلوبی می رسد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه