اخبار داغ

خانم معاون دولت تدبیر لطفاً از مردم عذرخواهی کنید؛

توهین عجیب یک مقام دولتی به مردم سیستان و بلوچستان/ خانم معاون استاندار چه کسی «کوته فکر» است؟

توهین عجیب یک مقام دولتی به مردم سیستان و بلوچستان/ خانم معاون استاندار چه کسی «کوته فکر» است؟
پس از آن که وزیر صنعت، اعضای کمپین نه به خرید خودروی صفر را «ضد انقلاب و خائن» نامید گویا حالا نوبت به معاون استاندار سیستان و بلوچستان رسیده تا با تاختن به مردم این استان آنها را «کوته فکر» توصیف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از تفتان ما، سریال توهین های مقامات دولتی به مردم ایران پایانی ندارد گویا این روزها دامنه این سلسله توهین های سخیف از وزا و دیگر مقامات کشوری در حال انتقال به سطوح پایان تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا  , شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا , تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما,

ابتدا وزیر صنعت، معدن و تجارت، کسانی که قصد کرده اند تا بهبود کیفیت و کاهش قیمت، خودروی داخلی نخرند را “ضد انقلاب” نامید و بعد از آن نوبت مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون سازمان توسعه تجارت بود تا با ادبیاتی زشت و سخیف، به این حرکت بتازد و از تمثیل هایی مانند انگل درون حلزون و دستی در آستین مرموز، در توصیف این حرکت خودجوش و واقعاً مردمی استفاده کند.

,

اما از این ها که بگذریم زهرا اربابی معاون توسعه و منابع انسانی علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان پا را فراتر از این گذشت و در اظهار نظری سخیف مردم سیستان و بلوچستان را خطاب قرار داد و آنها را «کوته فکر» خواند!

,

با این روندی که تیم دولت تدبیر و امید در پیش گرفته است باید منتظر شد و دید که دیگر اعضای دولت راستگویان در مرحله بعدی، کدام جنبه از ادب و ادبیاتشان را رو خواهند کرد ؛ هر چند که امیدواریم عاقلی پیدا شود و به این توهین های سخیف پایان دهد.

,

اربابی در گفتگو با یکی از رسانه های استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم استان چقدر باید کوتاه فکر باشند می گوید: «اگر کسی در شهر جنازه ای داشته باشد و بخواهد شهر دیگری دفن کند قطعا از بیمارستان درخواست آمبولانس می کند و بیمارستان وظیفه دارد هر جا که می خواهند جنازه را حمل کند و سایر موارد به خانواده میت ربطی پیدا نمی کند.»

,

وی با تاکید بر اینکه از طریق سیستم های امنیتی پیگیر این شایعات هستم، افزود: متاسفانه عقل مردم استان در همین حد هست و یکی از دلایل اینکه این استان رشد نمی کند همین موضوع است چرا که مردم همیشه به دنبال چنین حاشیه هایی هستند.

,

این توهین های دامنه دار در حالی ادامه دار که مردم و افکار عمومی استان سیستان و بلوچستان بعد از انتشار این خبر خواهان عذر خواهی رسمی معاون استاندار سیستان و بلوچستان از مردم هستند.

,

درحالی مردم سیستان و بلوچستان بالاترین رای را به سبد دولت تدبیر انداختند و امید داشتند با روی کار آمدن دولت تدبیر کمی در اوضاع استان و سطح زندگی مردم تغییر ایجاد و چهره محرومیت از این استان پاک شود که این روزها با شرایط بسیار سختی در شمال و جنوب استان دست پنجه نرم می کند اما تحمل این شرایط بحرانی برای مردمان دیار نخل و آفتاب بسیار راحتر است از توهین مسئولینی که به واسطه رای همین مردم صاحب صندلی شدند و بی رحمانه با سخنان نسنجیده خود بر پیکر نحیف این مردم شلاق می زنند.

,

انتهای پیام/گ

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه