اخبار داغ

مسابقات لیگ دسته یک تنگستان؛

استقلال اهرم فاتح بازی جنجالی با ایرانجوان اهرم

استقلال اهرم فاتح بازی جنجالی با ایرانجوان اهرم
ورزشگاه شهدای اهرم در خاتمه مسابقه ایرانجوان اهرم و استقلال اهرم در لیگ دسته یک شهرستان تنگستان شاهد صحنه های زشتی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، ورزشگاه شهدای اهرم در خاتمه مسابقه ایرانجوان اهرم و استقلال اهرم در لیگ دسته یک شهرستان تنگستان شاهد صحنه های زشتی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,

در ادامه مسابقات لیگ دسته یک تنگستان دو تیم ایرانجوان اهرم با استقلال اهرم از ساعت 15/17 در ورزشگاه شهدای اهرم به مصاف هم رفتند که این بازی  با نتیجه چهار  بر دو به سود استقلال به پایان رسید.

,

, ,

 

,

در این دیدار بازی خوبی بین ایرانجوان و استقلال شاهد بودیم و ایرانجوان با اشتباه دروازبان و دفاع خود نتوانست برنده این بازی شود.

,

زمانی که اسم ایرانجوان و استقلال به گوش میرسد بیشترین موردی که به ذهن میرسد حواشی این دو تیم است.

, .,

, ,


این بازی به مانند دیگر بازی ها بدون حاشیه تمام نشد دعوای باز یکن و ایرانجوان و استقلال بعد از بازی به خاطر حرکت بازیکن استقلال به درگیری کشیده شد در نهایت با دخالت نیمکت ذخیره و مربی ایرانجوان این دعوا ختم به خیر شد . اما چند نوازش کوچکی بین این دو بازیکن رد و بدل شد.

,
,

, ,

پس از برگزاری مسابقه تماشاگران دو تیم ایرانجوان اهرم و استقلال اهرم بعد از زدن گل چهارم استقلال درگیری شدیدی بین تعدادی از هواداران دو طرف به وجود آمد.

,

, ,

داور بازی این مسابقه با سوت های اشتباه پی در پی خود بازی را به جنجال کشاند داور می توانست بازیکن هر دو تیم را اخراج کند بازی را در دست بگیرد.

,

بیش از 20 تماشاگر از هر دو طرف در این درگیری حضور داشتند و پس از زد و خورد فیزیکی، کار به پرتاب سنگ کشیده شد.

,


انتهای پیام/

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه