اخبار داغ

روزهای پر تردد در دانشگاه/آغاز ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه کردستان

روزهای پر تردد در دانشگاه/آغاز ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه کردستان
ستاد ثبت‌نام دانشگاه کردستان با استقرار در مجتمع کلاس های دیاری گولان، ثبت‌نام از دانشجویان جدید الورود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خبرنگار کُرددانش؛ با اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری توسط سازمان سنجش، دانشگاههای سراسر کشور در روزهای پایانی شهریور روزهای پرترافیکی از رفت و آمدهای دانشجویان جدید الورود را برای ثبت نام دارند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُرددانش,

دانشگاه کردستان تنها دانشگاه دولتی استان کردستان نیز همانند سایر دانشگاه های کشور این روزها مشغول ثبت نام دانشجویان جدیدالورود است و ثبت نام از روز یکشنبه 22 شهریور تا چهارشنبه 25 و براساس ترتیب حروف الفبا شروع شده است .

,

 

,

امروز سری به غرفه ثبت نام این دانشگاه که در مجتمع کلاس های دیاری گولان دانشگاه کردستان در حال انجام است زدیم, رفت و آمد زیاد بود تعدادی از دانشجویان که بومی استان بودند برای ثبت نام با دوستان خود آمده بودند اما شهرستانی ها با خانواده آمده بودند.

,

 

,

همه لبخند رضایت و خوشحالی بر لب داشتند چون توانسته بودند از سند کنکور عبور کنند و در یک دانشگاه دولتی و شاید در رشته مورد علاقه خود قبول شوند, هر کدام مشغول تکمیل مراحل ثبت نام بودند و خانواده ها و همراهان نیز در این کار آنها را همراهی می کردند, البته مسئولین دانشگاه نیز جهت پاسخگویی و راهنمایی جدیدالورودها نهایت تلاش خود را داشتند.

,

 

,

در میان مراحل مختلف ثبت نام قسمت دریافت خوابگاه شلوغ تر از سایر بخش ها بود, خانواده ها پیگیر اسکان فرزندانشان بودند و خوشحال از اینکه دانشگاه کردستان از نهایت ظرفیت خوابگاه های خود برای اسکان دانشجویان استفاده می کند و دانشجویی بی خوابگاه نمی ماند.

,

 

,

از ویژگی های ثبت نام این دوره حضور دو غرفه سوغات کردستان و غرفه کلانه و آش دوغ محلی استان کردستان در محوطه دانشگاه بود که با استقبال خوبی از دانشجویان و همراهانشان روبرو بود.

,

در گوشه دیگری از محل ثبت نام, تعدادی از دانشجویان ترم بالایی با هندوانه خنک از جدیدالورودها و خانوادهایشان استقبال می کردند.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه