اخبار داغ

جوانفکر در جمع خبرنگاران:

احمدی‌نژاد هنوز برای حضور در انتخابات احساس تکلیف نکرده است

احمدی‌نژاد هنوز برای حضور در انتخابات احساس تکلیف نکرده است
مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد باید برای حضور در انتخابات احساس تکلیف کند و تاکنون برای حضور در انتخابات بر خود تکلیف ندیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور سابق کشورمان در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله خزعلی و در جمع خبرنگاران درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: ایشان در انتخابات مجلس حضور نخواهد داشت. اما اگر برای ایشان احساس تکلیف ایجاد شود به تکلیف خود عمل خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جوانفکر با بیان اینکه این احساس تکلیف فقط مربوط به انتخابات نیست افزود: آقای احمدی نژاد اعلام کرده که برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد و در حال حاضر تنها تلاش ایشان در جهت تبیین گفتمان امام (ره) و مبانی انقلاب اسلامی است و هیچ هدف دیگری برای ایشان اولویت دار نیست.

,

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور سابق کشورمان درباره حضور احمدی نژاد در انتخابات 96 گفت: آقای احمدی نژاد باید به تکلیف برسد و در مباحث انتخابات به هیچ تکلیفی نرسیده‌ است.

,

وی درباره استمرار جلسات احمدی نژاد خاطرنشان کرد: این جلسات مربوط به مباحث تبیین خط امام و مبانی انقلاب است که هر از گاهی در ساختمان ولنجک و یا ساختمان جنت آباد برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه