اخبار داغ

زمان سفر روحانی به مازندران

زمان سفر روحانی به مازندران
معاون اجرایی رئیس جمهور، زمان سفر رئیس جمهوری به استان را ۱۹ مهر ۹۴ اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، محمد شریعتمداری، زمان سفر رئیس جمهوری را به استان مازندران را روز یکشنبه نوزدهم مهرماه 94 اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی ابراز امیدواری کرد: با انجام این سفر خدمات بیشتری به مردم مازندران ارائه و توسعه مازندران شتاب بیشتری بگیرد و شرایط اشتغال در مازندران شرایط بهتر و مطلوب‌تری پیدا کند.

شریعتمداری گفت: مردم مازندران همیشه از دولت خدمتگذار خود حمایت کرده و می‌کنند و رئیس جمهور خاطرات بسیار خوبی در خلق حماسه سیاسی و استقبال با شکوه و گسترده در سفر انتخاباتی به مازندران در سال 92 دارند و مازندران از حامیان اول رئیس جمهور در انتخابات سال 92 بود.

وی افزود: ما قدردان حمایت‌های بی دریغ مردم مازندران از دولت پیش از انتخاب روحانی و چه پس از آن هستیم و امیدواریم این سفر منشا خیر و خوبی در زندگی مردم مازندران باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از تلاش توسعه ای استاندار مازندران تقدیر کرد و گفت: در دو سال گذشته با وجود محدودیت‌های اعتباری و فشار تحریم‌های ظالمانه سلطه علیه ملت ایران استاندار مازندران و مدیران تلاش کردند تا روند عمرانی و توسعه ای استان کند نشود.

شریعتمداری افزود: تمام مدیران استان همه تلاش خود را کرده  تا در خدمت نیازمندی‌های مردم استان باشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه