اخبار داغ

از همدردی با خانواده حادثه دیدگان منا تا پاسخ به توهین ها و ارائه کارهای جدید؛

ستاره های اینستاگرامی در هفته ای که گذشت+تصاویر

ستاره های اینستاگرامی در هفته ای که گذشت+تصاویر
چهره های بنام زن در سینما و تلویزیون این هفته در صفحات شخصی خود در اینستاگرام پست هایی را قرار دادند که برگزیده آن ها بازنشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیلی خبری حیا؛ تعدادی از سینماگران کشورمان در هفته گذشته صفحات اینستاگرام خود را اینگونه به روز کردند:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, از پایگاه تحلیلی خبری حیا؛,

باران کوثری در صفحه منتسب به خود در ایسنتاگرام از قرارداد اکران فیلم ” جامه دران”، راهیابی “خانه دختر” به جشنواره توکیو، حضور خود از هفتمین قسمت دندون طلا و بالاخره بازی خود در فیلم “نمره اخلاق بیست” خبر داده است.

,

a (28)

, a (28), a (28),

a (37)

, a (37), a (37),

a (17)

, a (17), a (17),

a (32)

, a (32), a (32),

پی نوشت: از این حرف ها بگذریم این چه ریخت و قیافه ایه باران خانم که برای خودت توی دندون طلا درست کردی؟ در شان یک خانم هست؟

,

نیوشا ضیغمی در صفحه منتسب به خود در ایسنتاگرام با گذاشتن عکسی که در آن یک گربه را در آغوش گرفته نوشته است” عزیزترین خواهر دنیا”!!!

,

a (27)

, a (27), a (27),

پی نوشت: متاسفیم که رفتار فرهنگ سازان ما ارتباطی با فرهنگ بومی کشور ما ندارد.

,

الهام چرخنده در صفحه منتسب به خود در ایسنتاگرام عکسی از نامه دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف که در آن به این بانوی محجبه سینما و تلویزیون لقب زهرایی داده شده را منتشر کرده و با گلایه از کسانی که او را متهم به ریاکاری کرده اند نوشته است: ” برررو بابا ریا کار .. یادت رفته چه شکلی بودی .. چیه ؟ میخوای نماینده مجلس شی ؟ یه چادر سر کردی حالا مگه چه کار کردی . از اولشم ازت متنفر بودم الان با چادرت خیلی بیریخت تر شدی . این همه دادار دودور نداره برو بتمرگ یه گوشه نمازتو بخون خانوم محجبه خخخخخخ …. من خودم از بچگی چادری بودم تو رو باور ندارم چون ریا میکنی با چادرت . نکبت دیدی سینما آدم حسابت نمیکنه گفتی چه کنم دیده بشم چادر سر کردی . بهت مزه کرده ؟ پول الان تو این راه هست .نوش جونت .. نون به نرخ روز خور …ساندیس خور ..  ای بدبخت خود فروخته ..نگاه خودت کن ..چادرت چقدر زشتت کرده .. مادرتو…. خواهرتو…. .زنیکه حروم … با این چادرت ..ببینمت …. . ……………….”

,

بعد در ادامه نوشته است: “سلام، من یکسال تمام نوشته های شما را خواندم و فقط چشمم به نور بود … به نام امیرالمومنین علی علیه السلام . به نام حضرت زهرا سلام الله علیها . روزی که چادرم را انتخاب کردم و لبیک گفتم در پیشگاه دوربین که چشمان شما بود . نه دنبال عنوان بودم نه فکر این همه نامهری را میکردم .. من گذشتم … تا خدا بگذره .. وقتی از سوی رهبرم پیامم دادند تو الهام زهرایی شدی .. پرسیدم چرا زهرایی ؟ من پاپتی کجا ..خانوم حضرت زهرا کجا ؟؟ من خاک کفش فضه هم نیستم …. . فرمودند زهرایی یعنی : یکی در مقابل همه … .!!!!!!!! . امروز دیگر تنها نیستیم … آمار ..و عملکرد یکساله حقیر درباره حجاب به زودی به اشتراک گذاشته خواهد شد. با قدرت و توان بیشتر … باز هم .. چشم زهرا خودنمایی میکند . .عززززززززیز … مامان …عزیز ….بیا نگاهم کن …ببین عاقبت به خیر شدم . . الهام چرخنده ملقب به الهام زهرایی رسما سفیر حجاب و عفاف در دنیای اسلام شد ………. یا علی مدد .. الهام ..”

,

a (25)

, a (25), a (25),

چرخنده ضمن گذاشتن عکسی از خود و نیکی کریمی در پستی دیگر نوشته است: ” سلام، ظاهرا این شایعه ها مبنی بر بیانیه و نامه و پیغام حقیر به همکاران و خانواده ام سینما تمامی ندارد . اخیرا در چندین سایت و مجله زرد سوتیتری منتشر شده ..که گویای نوشته بیانیه ای است توسط الهام چرخنده برای بانو نیکی کریمی .. لازم دیدم یک بار بنویسم . بسم الله الرحمن الرحیم . طی سالهایی که در سینما به خواست پروردگارم وارد شدم هرگز انسان ناپاکیزه ایی در سینماگران ندیدم . عملکرد فردی افراد چیزی نیست که فردی دیگر در آن دخیل باشد .الهام از سال هفتاد و نه به واسطه فیلم شب یلدا وارد سینما شده . آیاحلالی را حرام و حرامی را حلال کرده ؟!. امروز هم یک رمه انسان نما به قصد سوء استفاده از جریان تفکری و باوری؛ اینبار بدنه نام حقیر را هدف گرفته اند . اما غافل از اینکه سینما گران یک خصوصیت منحصر به فرد دارند . پشت هم و هم پیمان و هم هدف در لحظات بحرانی می ایستند لذا ؛ این رودخانه ماهی ندارد ..قلاب در گل آلود آبی دگر اندازید .. حال چرا حقیر باید برای بانوی باسواد و پیشکسوت سینما خانم کریمی بیانیه صادر کنم نمیدانم … یا اصولا حقیر داعیه دار چه منصبی هستم، این هم نمیدانم . الهام هیچ نیست ..جز فرزندی برو از خانواده فرهنگ ساز سینما ؛که تمام جرمش این هست که کسی را که دوست داشت را در جمع صدا زد بلند .! و اعتقادش را که وظیفه الهی بود در جهان به سر کرد ؛ عیان . .این همه هیاهو و غیظ و کینه والله دلیلش نامفهوم است . خواستم اینجا بنویسم تا همه ببینند . لعنت خدا و امیرالمومنین بر فردی که بانوان سینما را کمتر از شان بانوی مسلمان خطاب کند . لعنت خدا و امیرالمومنین بر شیطان پرستان عصر که سعی بر فروپاشی و ایجاد نفاق بین جماعت صلح هستند که پرچم دار آنان هنرمندان صلح طلب میباشند. لعنت خدا و امیرالمومنین بر دشمنان علی و ولایت که الهام چرخنده را ملعبه قرار دادند تا مولا علی علیه السلام را نشونه گیرند در عصر غیظ ، تکفیریون و داعشیون .. وحدت خمیر مایه عنصر شیعه علی میباشد . یا علی . الهام چرخنده فرزندی از فرزندان سینما و هنر و انقلاب .”

,

, ,

چرخنده در پستی دیگر نامه شهید محمد شیخ شعاعی تنها روحانی در میان صد و هفتاد و پنج شهید غواص را منتشر کرده که نوشته است:” پیامی به همسر گرامی و والدین ارجمندم؛ به دخترم دروغ نگویید! نگویید من به سفر رفته‌ام، نگویید از سفر باز خواهم گشت، نگویید زیباترین هدیه را برایش به ارمغان خواهم آورد، به دخترم واقعیت را بگویید…. این متن ادامه دارد”
سپس نوشته است: “سلام، دیدار با خانواده شهید حجه السلام شعاعی برایم طغیانی از تفکر و تامل و آموزنده بود . صبر بانو شجاعی ..طی این همه سال با داشتن سه فرزند در حالی که آخرین باری که همسرش را دید فقط بیست و سه سال داشت و با استقامت و عشق به یاد و خاطرات همسرش فرزندانی چون ماه را تربیت کرد . نگاه به نگاه دختران شهید در من ایجاد شادی و سرور میکرد .و تنها پسر شهید که همچون پدر حیدری بود یادآوری میکرد که هنوز هم بیرق دست مردان با غیرت است .وقتی زینب عزیزم دختر شهید بزرگوار با من تماس گرفتند که مادر خواهان دیدار با حقیر هستند پر کشیدم تا سر منزل شهید غواص..و چه لحظه های اشک و لبخندی ..و چه حالی و شیدایی … نوشتم …شهید خیالت تخت اگر همه به دخترانت دروغ هم بگویند …مادرشان همچون باران زلال پاکیزه سرشتی را آموخت بر فرزندانتان . یا علی . الهام …. مراسم چهلم شهید بزرگوار ..امروز کرمان ..مزار شهدا …”

,
,

a (1)

, a (1), a (1),

پی نوشت: الهام خانم معلوم نیست تهمت ها و افتراهایی که جماعت کورفکر به هر انسانی می زنند تمامی ندارد، پس با سینه ای گشاده به استقبال این سخنان برو، برخی از مسلمانی توبه اش را نمی دانند، نمی دانند که حتی ممکن است خداوند با توبه کردن گناهان گذشته انسان را ببخشد و به جای آن اجر و ثواب در کارنامه اعمال انسان بنویسد؛ آن ها به رحمانیت و رحیمیت خداوند کافرند…

,

نسرین مقانلو در صفحه منتسب به خود در ایسنتاگرام ضمن تبریک عید قربان، با گذاشتن دو قطعه عکس از فیلم سما در آتش یاد شهدا و هفته دفاع مقدس را گرامی داشته است.

,

a (24)

, a (24), a (24),

a (7)

, a (7), a (7),

a (12)

, a (12), a (12),

a (5)

, a (5), a (5),

a (16)

, a (16), a (16),

پی نوشت: خانم مقانلو نه به تبریک گفتن عید و هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد شهدا و نه به اون عکسی که با شاهرخ خان انداختید! خدا وکیلی اون حرفا و اون عکس اصلا با هم جور در نمی یاد!!!

,

مهراوه شریفی نیا در صفحه منتسب به خود در ایسنتاگرام با گذاشتن یک عکس سیاه یا با نگذاشتن عکس حادثه منا رو به داغداران آن تسلیت گفته.

,

a (23)

, a (23), a (23),

پی نوشت: مهراوه خانم از ابراز همدردی شما با این خانواده ها سپاسگذاریم.

,

هانیه سامعی مجری تلویزیون هم در صفحه منتسب به خود در ایسنتاگرام  حادثه غم انگیز منا رو تسلیت گفته و عکس پروفایل خودش رو هم برای ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیدگان یک ربان سیاه گذاشته است.

,

a (22)

, a (22), a (22),

پی نوشت: هانیه خانم از شما هم بابت این ابراز همدردی سپاسگذاریم.

,

آناهیتا نعمتی در صفحه منتسب به خود در ایسنتاگرام با گذاشتن عکس زیر عید قربان رو تبریک گفته!!!

,

a (18)

, a (18), a (18),

نعمتی همچنین عکسی از خود در نشستی در ژاپن منتشر کرده است.

,

a (3)

, a (3), a (3),

پی نوشت: قصه تکرارییییییییییییییی و قدیمی فرهنگسازان کشور ما با ژست ها و تیپ و قیافه هایی خلاف فرهنگ ایرانی اسلامی!!! مسئولان فرهنگ و ارشاد در خواب ؟!!

,

نعمتی همچنین فاجعه منا رو هم به کشته شدگان تسلیت گفته است.

,

a (33)

, a (33),

گلره عباسی در صفحه منتسب به خود در ایسنتاگرام با انتشار عکس نرگس آبیار برای درخشیده شدن فیلم شیار ۱۴۳ در سینمای جهان ابراز خرسندی کرد و به نرگس آبیار و مریلا زارعی تبریک گفت.

,

a (8)

, a (8), a (8),

پی نوشت: در این که شیاز ۱۴۳ فیلم درخشنده ای از آب در اومد شکی نیست اما جا داره از شهدای هشت سال دفاع مقدس هم تشکر کرد؛ شهدا ناظر بر احوال ما بوده و قطعا کمکی به همه کسانی که قدمی برای اسلام بردارند خواهند کرد. پیروز واقعی شهدا هستند.

,

سیمین حسنی دخت در صفحه منتسب به خود در ایسنتاگرام تصویری از کوچ عشایر منتشر کرده و همچنین مخاطبان خود را از گفتن “قسمت نبود” منع کرده و در پست هایی دیگر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایران را عزادار جان باختگان حادثه منا توصیف کرده است.

,

a (2)

, a (2), a (2),

a (31)

, a (31), a (31),

a (30)

, a (30), a (30),

a (35)

, a (35), a (35),

پی نوشت: کاش رئیس جمهور ما نیز همانند روسای جمهور کشورهای دیگر که عمدتا سنی مسلک هستند نیز پادشاه عربستان را به چالش می کشید و تنها به یک تسلیت بسنده نمی کرد. روحانی مچکریم ….

,

مهناز افشار در صفحه منتسب به خود در ایسنتاگرام با بازماندگان حادثه منا تسلیت گفته است.وی همچنین یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را نیز گرامی داشته است.

,

a (38)

, a (38), a (38),

a (36)

, a (36), a (36),

پی نوشت: مهناز جون از این پست هایی که گذاشتید ممنون.

,

بهرام رادان به یاد دوران کودکی و اولین حضور خود در مدرسه نوشت:

,

a (29)

, a (29), a (29),

پی نوشت: اینم برای اینکه نگید بازگشایی مدارس و فراموش کردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه