اخبار داغ

طنز؛

مردن مثل یک مرد واقعی با پراید+عکس

مردن مثل یک مرد واقعی با پراید+عکس
شوخی با هر یک از مسائل روز ایران کاری روتین برای مردم شده و با این روش نوعی اعتراض خود را به دیگران بیان میکنند،پس از داغ شدن موضوع بی کیفیتی خودرو داخلی اینبار مردم شروع به طنز گویی در مورد پراید شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران نیوز: پراید به دلیل نداشتن کیسه هوا تا مدتی قبل کانون توجه اکثر مردم کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران نیوز,

تصویر زیر طنزیست بر همین موضوع، راننده این ماشین به زبان انگلیسی چنین در پشت این خودرو نوشته: ایربگ ندارد، ما مثل یک مرد واقعی میمیریم

,

, ,

طنز تفکر برانگیز است و ماهیتی پیچیده و چند لایه دارد. گرچه طبیعتش بر خنده استوار است، اما خنده را تنها وسیله‌ای می‌انگارد برای نیل به هدفی برتر و آگاه کردن انسان به عمق رذالت‌ها. گرچه در ظاهر می‌خنداند، اما در پس این خنده واقعیتی تلخ و وحشتناک وجود دارد که در عمق وجود، خنده را می‌خشکاند و انسان را به تفکر وا می‌دارد. به همین خاطر درباره طنز گفته‌اند: «طنز یعنی گریه کردن قاه قاه، طنز یعنی خنده کردن آه آه.» در نتیجه طنز را می‌توان مانند یک تیغ جراهی فرض نمود زیرا کار تیغ جراهی برش جایی به منظور بهبود آن می‌باشد.

,

طنز در ذات خود انسان را برمی آشوبد، بر تردیدهایش می‌افزاید و با آشکار ساختن جهان همچون پدیده‌ای دوگانه، چندگانه یا متناقض، انسان‌ها را از یقین محروم می‌کند. جان درایدن در مقاله «هنر طنز» ظرافت طنز را به جدا کردن سر از بدن با حرکت تند و سریع شمشیر تشبیه می‌کند، طوری که دوباره در جای خود قرار گیرد.

,

 انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه