اخبار داغ

بمب پرسپولیس در جواب بمب استقلال!

بمب پرسپولیس در جواب بمب استقلال!
مسئولان دولت به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تاکید کرده‌اند مانع حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، لیگ امارات قرار است از فصل آینده با نام جعلی خلیج ع ر ب ی برگزار شود و به همین دلیل حساسیت ها به حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

محمدرضا خلعتبری پیش از این اتفاقات قراردادی با تیم عجمان امارات منعقد کرد و اخیرا نیز جواد نکونام مذاکراتی با تیم الشارجه انجام داد.

,

این اتفاق باعث شد تا مسئولان دولت نسبت به این موضع واکنش نشان داده و به سران وزارت و فدراسیون تاکید کنند که مانع این انتقال ها شوند.

,

قرار است جواد نکونام قراردادش را با استقلال تمدید کند و رویانیان نیز تاکید کرده که قصد دارد خلعتبری را به پرسپولیس بیاورد به شرط اینکه مسئولان وزارت و فدراسیون به وی کمک کنند.

,

به نظر می رسد به سرخابی ها برای جذب این دو بازیکن کمک ویژه اختصاص داده شده است.

,

در همین رابطه رویانیان در خصوص پیوستن خلعتبری به پرسپولیس اظهار داشت: من موضوع خلعتبری و باشگاه عجمان را در چند روز اخیر پیگیری کردم و حتی تماس‌هایی را داشتم تا از آخرین وضعیت این بازیکن خوب فوتبال کشورمان با خبر شوم.

,

وی افزود: من برای آوردن او به پرسپولیس اقدام کرده‌ام اما مشکلاتی هم در این بین وجود دارد. خلعتبری بازیکنی بسیار باغیرت، متعصب و جسور است و ایشان به پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران علاقه‌ خاصی دارد و همیشه افتخار می‌کند.

,

رویانیان ادامه داد: این بر هیچکس پوشیده نیست که خلعتبری عاشق وطنش است اما ایشان برخلاف نکونام و تیموریان که اصلاً با تیم‌هایشان قرارداد نبسته بودند اما همه چیز رسانه‌ای شده بود مخصوصاً آقای نکونام، ماجرایش فرق دارد چون خلعتبری قبلاً قرارداد خود را امضا کرده بود.

,

وی تأکید کرد: تیموریان و نکونام سرمایه‌های فوتبال ما هستند اما آنها قراردادی را با تیم‌های خود امضا نکرده بودند و همه چیز رسانه‌ای شده بود اما خلعتبری قبل از اینکه نام مجعول خلیج ع ر ب ی بر روی لیگ امارات بگذارند با عجمان امضا کرده بود و قطعاً اگر بخواهد جدا شود باید هزینه‌اش را بپردازد. حالا هم این بدشانسی خلعتبری است و با این حساب ماجرای خلعتبری با تیموریان و نکونام فرق دارد چون آنها قراردادی نداشتند که بخواهند آن را لغو کنند و ما باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم.

,

به نظر می رسد پرسپولیسی ها برای عقب نماندن از استقلال که توانسته است آندو تیموریان را به تیم خود اضافه کند به طور جدی به دنبال خلعتبری خواهد بود.

,

منبع:جام ورزشی

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه