اخبار داغ

کتاب پاسخ به شبهات مهدویت منتشر شد

کتاب پاسخ به شبهات مهدویت منتشر شد
به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی کتاب پاسخ به شبهات مهدویت ، به قلم حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی نسب منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از صبح توس، حجت الاسلام سید جعفر موسوی نسب، مولف کتاب در خصوص پیرامون این کتاب گفت: هرگونه اشکال یا ابهامی در برداشت ها، تحلیل ها ، تصمیمات و رفتارهای مرتبط با سعادت فرد یا جامعه ؛ که منشأ خطا یا اشتباه در شناخت حق از باطل گردد، در جامعه ایجاد شبهه می کند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صبح توس،,

 

,

وی خاطرنشان کرد: شبهه خود ر ا شبیه به حق جلوه می دهد و راه شناخت حق از باطل را مشکل می سازد ، و افراد را دچار شک و تردید می کند.

,

 

,

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان با تأکید بر شناخت شبهات امروز جامعه اسلامی گفت: شبهه تشخیص فرد یا جامعه را در شناخت حق از باطل دچار مشکل می کند، همچنین باعث می شود که بستر مناسبی برای ناهنجاری فرد و جامعه ایجاد شود.

,

 

,

وی در ادامه به موضوعاتی که در این کتاب به عنوان پاسخ به شبهات معرفی کرده است پرداخت و افزود: شبهاتی که سعی در تحریف مهدویت ناب دارند وغالباً از طرف معاندان و مخالفان مطرح شده اند . مسائلی چون طول عمر ، امامت در کودکی ، فوائد امام غائب، جزیره خضراء ، حکم قیام مهدی قبل از ظهور، سرداب مقدس، قتل های آغازین ، سلاح و مرکب حضرت، اتبار امام زمان (عج) مدعیان دروغین ، و.. از این دست هستند در این کتاب به این طیف از شبهات پاسخ داده است .

,

 

,

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی تصریح کرد: از ویژگی های این اثر این است که ، در حد توان سعی شده تا برای خنثی کردن توطئه ها و پاسخگویی به شبهات دشمنان، از منابع معتبر بهره گیری شود که برای طلاب و دانشجویان و همه طالبان حقیقت سودمند باشد .

,

 

,

وی افزود: برای علاقه مندان به پژوهش و تحقیق دقیق تر و بیشتر در پایان هر پاسخی منابعی معتبر معرفی شده است همچنین حدود سی پایگاه و مرکز تخصصی پاسخ به شبهات در انتهای کتاب آمده است .

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: این کتاب در ۲۴۰ صفحه در شمارگان دو هزار جلد منتشر شده است.

,

 

,

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با ۳۰ درصد تخفیف به یکی از شعب بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در مراکز استان های کشور مراجعه نمایند.

,

 

,

همچنین در مشهد می توانید به آدرس چهارطبقه، بلوار مدرس ، بین مدرس ۸و۱۰، طبقه اول و پنجم بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی مراجعه نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه