اخبار داغ

کارآفرین ملایری؛

حرکت در راه اقتصاد مقاومتی حرکت در راه رونق کشور است+تصاویر

حرکت در راه اقتصاد مقاومتی حرکت در راه رونق کشور است+تصاویر
کارآفرین ملایری با اشاره به مهمترین ثمرات اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی تکیه‌بر داشته‌های داخلی و استفاده از توانمندی‌های داخلی است و در این راه هستند کسانی که با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در این راه موفقیت‌های فراوانی کسب کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ملایری‌ها، اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های اصلی برون‌رفت از اقتصاد عاریتی و اقتصاد متکی به خارج و یک محصول است و حرکت در راه اقتصاد مقاومتی برای شکوفایی اقتصاد کشور همواره مورد تأکید فراوان مقام معظم رهبری در این چند سال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

اقتصاد مقاومتی تکیه‌بر داشته‌های داخلی و استفاده از توانمندی‌های داخلی است و در این راه  هستند کسانی که با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در این راه موفقیت‌های فراوانی کسب کرده‌اند.

,

, ,

در راه اقتصاد مقاومتی هر منطقه با توجه به توانمندی‌های خود می‌تواند سهمی به سزا در راه شکوفایی اقتصاد کشور داشته باشد.

,

, ,

مهدی پیریایی یکی از کسانی است که در این راه با پیروی از سخنان مقام معظم رهبری و با تشکیل یک تعاونی و علاوه بر زمینه‌سازی اشتغال برای پنج نفر به‌طور ثابت  سهمی هم در اقتصاد رونق اقتصادی کشور ایفا کرده است.

,

وی که فارغ‌التحصیل ارشد رشته داروهای گیاهی است با تشکیل کارگاه کوچکی در رابطه با رشته دانشگاهی‌اش و استفاده از توانمندی‌های شهرستان ملایر در کار صنایع تبدیلی مشغول است.

,

پیریایی با اشاره به نحوه آغاز به کارش اظهار کرد: از سال نود با تعدادی از همکلاسی‌های خود یک شرکت کشت و صنعت گیاهان دارویی ثبت کرده و مشغول به کار شدیم.

,

وی افزود: شروع کار ما با  حداقل سرمایه بوده و کار خود را با صنایع تبدیلی فراوری از گیاهان دارویی و اسانس و عرق کیری آغاز کردیم.

,

این کارآفرین ملایری گفت: بارونق گرفتن کار خود در اسانس گیری و گرفتن مجوزهای لازم زمینه اشتغال مستقیم برای پنج نفر و 15 نفر به‌صورت فصلی ایجاد شد.

,

وی افزود: ما در کارگاه خود اسانس و عرق نعنا، اسانس و گلاب گل محمدی با درجه‌بندی‌های مختلف تولید و آن را در بازار شهرستان و استان‌های هم‌جوار عرضه کردیم.

,

پیریایی گفت: در جهت رونق کار خود، کار خشک‌کردن و بسته‌بندی میوه‌ها را نیز آغاز کرده و در این راه ابتدا یک دستگاه برای خشک‌کردن محصولات اختراع کردیم.

,

, ,

وی گفت: از سال 91 خشک‌کردن میوه‌ها را با سرمایه دو میلیون تومان آغاز کرده و با گرفتن مجوزهای لازم خشک کرد میوه‌ها را آغاز کردیم تا بتوانند جایگزینی سالم و طبیعی به‌جای تنقلات مضر باشند.

,

, ,

این کارآفرین ملایری گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی اجرایی در شرکت ما  تولید پودر گوجه که جایگزینی مناسب برای رب‌های گوجه‌فرنگی بوده و بدون استفاده از افزودنی ها است.

,

 

,

, , ,

پیریایی گفت: این محصول را ما با نام تجای زژانه تولید کرده ایم و آماده ارائه به بازار مصرف است.

,

وی با اشاره به حمایت‌های بسیج سازندگی در کار خود بیان کرد: قرارگاه سازندگی سپاه ملایر در خصوص حمایت از جوانان در طرح‌های اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی داشته است.

,

پیریایی گفت: اقتصاد مقاومتی علاوه بر اشتغال‌زایی در جامعه باعث رشد توسعه اقتصاد شهرستان و کشور می‌شود و کمک بسیاری در اقتصاد کشور است.

,

وی افزود: عدم تیکه به یک محصول، رشد  توسعه اقتصاد جامعه و  ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار از مهم‌ترین ثمرات حرکت درراه اقتصاد مقاومتی است.

,

انتهای پیام/پ

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه