اخبار داغ

طی 5 دوره 4 روزه برگزار می‌شود؛

دوره آموزشی رفتار سازمانی ویژه فرماندهان حوزه‌های سراسر کشور

دوره آموزشی رفتار سازمانی ویژه فرماندهان حوزه‌های سراسر کشور
دوره آموزش رفتار سازمانی ویژه فرماندهان حوزه‌های سراسر کشور برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت بسیج مساجد و محلات، حبیب جعفرنژاد، مسئول کمیته اجرایی دوره آموزش رفتار سازمانی بسیج گفت: این آموزش در 5 دوره که هر دوره شامل 250 نفر خواهد شد، برگزار می‌شود و در مجموع 2300 فرمانده آموزش خواهند دید. دوره در 4 روز و بصورت کارگاهی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جعفرنژاد ادامه داد: موضوعات این کارگاه‌ها عبارتند از شیوه‌های نوین مدیریتی و پرداختن به مسائل مهمی مثل ارتقاء مدیریت بسیج و مدیریت بسیج مساجد و محلات، تشکیل ستاد فضای مجازی، زیرساخت ها، اقتصاد مقاومتی، جذب و مسائل مربوط به نیروی انسانی، بحث اقشار در مساجد و محلات، اخلاق در رفتار سازمانی و ارائه شیوه‌های نوین جذابیت در مجموعه بسیج، آمادگی رزم و مقاومت مردمی، طرح صالحین، معرفی الگوهای موفق و روش‌های موثر در مدیریت و در نهایت بحث صاحب نظران بسیجی در این دوره شبانه روزی است. همچنین تجربیات فرماندهان حوزه‌ها در خصوص مسائل مدیریتی و تعامل با مجموعه‌های بالادست و مجموعه‌های تحت امر در این کارگاه‌ها به بحث گذاشته می‌شود.

,

مسئول کمیته اجرایی دوره افزود: در روزهای اول و چهارم دوره، جلسات به صورت تجمیعی خواهد بود و در قالب سخنرانی و میزگرد و ارائه کنفرانس برگزار خواهد شد. روزهای دوم و سوم دوره نیز به شکل برگزاری کلاس‌های تخصصی با موضوعات ذکر شده خواهد بود.

,

به گفته وی اهداف برگزاری این دوره این چنین است:

,

1: بازآموزی فرماندهان در خصوص مسائل مدیریتی

,

2: انسجام سازمانی

,

3: ارتباط تنگاتنگ با فرماندهان حوزه‌ها

,

4: شناسایی فرماندهان موفق و انتقال تجارب موفق سایر فرماندهان

,

5: مشارکت دادن فرماندهان حوزه‌ها در برنامه‌ها

,

6: تکریم فرماندهان محترم

,

جعفرنژاد در پایان گفت: هفته آینده دستورالعمل مربوط به برگزاری دوره، تهیه و با امضای ریاست محترم سازمان بسیج مساجد و محلات به سپاه‌های استانی ابلاغ خواهند شد. در این دستورالعمل نحوه حضور همکاران، برنامه کامل دوره و اطلاعات اولیه‌ای که فرماندهان حوزه‌ها باید همراه داشته باشند شرح داده می‌شود. جزییات بیشتر این دوره در خبرهای تکمیلی در سامانه شباب و سایت این سازمان به اطلاع فرماندهان خواهد رسید.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه