اخبار داغ

نمایندگان استان همدان یکصدا مخالف تصویب برجام هستند

پورمختار: برجام چیزی برای ما به ارمغان نخواهد آورد/ کارخانه‌ای: برجام راه نفوذ دشمنان را باز می کند/ خجسته: در مقابل تمام زیاده‌خواهی‌ها ایستاده‌ایم/ آریایی‌نژاد: نباید رهبرهمچون امام حسن(ع) مجبور به پذیرش شوند

پورمختار: برجام چیزی برای ما به ارمغان نخواهد آورد/ کارخانه‌ای: برجام راه نفوذ دشمنان را باز می کند/ خجسته: در مقابل تمام زیاده‌خواهی‌ها ایستاده‌ایم/ آریایی‌نژاد: نباید رهبرهمچون امام حسن(ع) مجبور به پذیرش شوند
همایش «به نماینده‌های مجلس بگویید» با حضور زاکانی، رئیس کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی، محمد علی پورمختار، ابراهیم کارخانه ای، امیر خجسته و احمد در کانون بسیج همدان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع، رئیس کمیسیون بررسی برجام مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: از نظر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که مجلس شورای اسلامی مسئله‌ای را تصویب نکرده باشد، دولت نمی‌تواند آن را اجرا کند و این قانون درباره برجام هم صدق می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع, .,

علیرضا زاکانی با انتقاد از دولت یازدهم در بحث مذاکرات و برجام و دخالت ندادن مجلس از سوی دولت در این مبحث گفت: جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم و تیم ایشان در در حق مجلس شورای اسلامی، ساختارهای حکومتی و قانون کم لطفی کردند تا جایی که شخص حضرت امام خامنه ایی شخصا وارد موضوع شد.

,

 

,

برجام چیزی برای ما به ارمغان نخواهد آورد

, برجام چیزی برای ما به ارمغان نخواهد آورد,

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ نیز گفت: مجلس طبق وظیفه تاریخی و بر اساس خواست رهبر به عنوان ولی فقیه، خواست مردم و منافع و امنیت ملی تصمیم می‌گیرد و تصمیم راهبردی و انقلابی در این خصوص توسط نمایندگان گرفته می‌شود و تک تک نمایندگان موظف به آگاهی از زوایای مختلف برجام و رأی هستند.

, .,

محمد‌علی پور‌مختار نیز در پاسخ به سؤالات بیان کرد: دخالت ندادن مجلس از ابتدای مذاکرات یک اشتباه استراتژیک و نادرست بود که می‌خواستند فضا را به سمتی ببرند که مجلس برای انتخاب در اجبار قرار گیرد.

, .,

وی با تأکید بر اینکه برجام چیزی برای ما به ارمغان نخواهد آورد، خاطرنشان کرد: برجام تعهد بسیار سختی برای این دولت و دولت‌های آینده و نظارت و محدودیت‌های بسیار شدید ایجاد خواهد کرد و باید بایستیم و برجام را نپذیریم.

, .,

, ,

 

,

برجام راه نفوذ دشمنان را باز می کند

, برجام راه نفوذ دشمنان را باز می کند,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برجام راه های نفوذ دشمنان به کشور را فراهم می کند.

, .,

ابراهیم کارخانه ای افزود: با بررسی بیشتر در‌ می‌یابیم در گذشته پرونده ما تنها از یک کانال به شورای امنیت می‌رفت، اما اکنون راه‌های بسیاری در این مسیر گشوده شده است.

, .,

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بعد از موضوع برجام دائما بر مسئله نفوذ دشمن تأکید کرده و القابی همچون اغواگر، کشتارگر، و فریب‌کار و وسوسه‌گر را برای آمریکا به کار برده‌اند که در  26 سال به کار نبرده بودند.

, .,

کارخانه ای اعلام کرد: عقیده شخصی من، مخالفت با تصویب برجام در مجلس است.

, .,

, ,

 

,

در مقابل تمام زیاده‌خواهی‌ها ایستاده‌ایم

, در مقابل تمام زیاده‌خواهی‌ها ایستاده‌ایم,

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجلس مصلحت نظام را در نظر می‌گیرد و به گزارش کمیسیون رأی خواهد داد و رأی ما رأی کمیسیون است.

, .,

امیر خجسته با بیان اینکه با اتمام برجام راه‌های نفوذ بسته نمی‌شود، افزود: در مقابل تمام زیاده‌خواهی‌ها ایستاده‌ایم و در خصوص برجام مقام معظم رهبری خط را مشخص کرده است.

, .,

, ,

 

,

نباید رهبرهمچون امام حسن(ع) مجبور به پذیرش شوند

, نباید رهبرهمچون امام حسن(ع) مجبور به پذیرش شوند,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: رأی من به برجام منفی تا این لحظه منفی است و نباید شرایطی ایجاد کنیم که رهبر همچون زمان امام حسن(ع) مجبور به پذیرش شوند.

, .,

احمد آریایی‌نژاد ادامه داد: نفوذ ایجاد شده و نباید اجازه دهیم نفوذ بیش از این صورت گیرد و دوران پسابرجام نیز در صورت توجه به اقتصاد مقاومتی نجات‌بخش خواهد بود.

, .,

وی ادامه داد: مجلس متعصب به رأی مردم است و دولت و مجلس که برآمده از مردم هستند باید کار جهادی کنند.

, .,

آریایی‌نژاد با بیان اینکه درعرصه سیاسی نباید خوش‌بین و یا بد‌بین بود بلکه باید واقع‌بین باشیم، افزود: هرچه مقام معظم رهبری توصیه کردند گوش ندادیم و کار به جایی رسید که ایشان فرمودند به من نگویید به نمایندگان بگویید.

, آریایی‌نژاد با بیان اینکه درعرصه سیاسی نباید خوش‌بین و یا بد‌بین بود بلکه باید واقع‌بین باشیم، افزود: هرچه مقام معظم رهبری توصیه کردند گوش ندادیم و کار به جایی رسید که ایشان فرمودند به من نگویید به نمایندگان بگویید,

, ,

پایان پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه