اخبار داغ

برگزاری موفق نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس در استان بوشهر

برگزاری موفق نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس در استان بوشهر
مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: ظرفیت های هنر عکاسی در انتقال سریع مفاهیم و ارزش ها از ظرفیت های مغفول مانده هنری در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انجمن بسیج هنرمندان استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکسی از آثار هنرمندان عکاس هم استانی با موضوع دفاع مقدس و سبک زندگی ایرانی-اسلامی در بوشهر برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان بوشهر در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر گفت: انجمن عکس بسیج هنرمندان استان بوشهر در راستای زنده نگه داشتن یاد و آرمان شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امسال برگزاری نمایشگاه عکس را تدارک دید که با استقبال خوب مردمی مواجه شد.

, سیرنگ,

محمود صادقی افزود: این نمایشگاه در هفته ی دفاع مقدس در ساحل بوشهر برپا و در آن آثار هنرمندان عکاس بسیجی استان بوشهر در موضوعات دفاع مقدس و سبک زندگی ایرانی به نمایش گذاشته شد.

,

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های هنر عکاسی در انتقال سریع مفاهیم و ارزش ها از ظرفیت های مغفول مانده هنری در جامعه است و انجمن های عکس بسیج هنرمندان کشور وظیفه معرفی این شیوه کارآمد هنری را بر عهده دارند.

,

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه های مناسبتی در تمامی فصول سال از برنامه های این انجمن است و امیدوار هستیم با همکاری سایر ارگان ها در راستای گسترش این فعالیت های تاثیرگزاری و ارزشی در جامعه قدم برداریم.

,

صادقی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی با مشارکت سایر نهادهای فرهنگی هنری از دیگر برنامه انجمن عکس بسیج هنرمندان استان بوشهر است و در همین راستا تاکنون مسابقه عکاسی با همکاری ستاد جزءخوانی قرآن کریم استان بوشهر و دوره آموزشی برای عکاسان ستادهای نمازجمعه و ... برگزار شده است.

,

وی با اشاره به پایان داوری سومین دوسالانه عکس بسیج هنرمندان استان افزود: در حال برنامه ریزی برای برگزاری اختتامیه جشنواره عکس بسیج هنرمندان استان بوشهر و معرفی برگزیدگان هستیم.

,

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان بوشهر در پایان یادآور شد: هدف انجمن عکس بسیج هنرمندان تربیت هنرمند بسیجی در تراز انقلاب اسلامی است و بدون ترید با مشارکت بسیجیان و آحاد مردم در این راه موفق خواهیم شد./انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه