اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد؛

مهمترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است

مهمترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است
امام جمعه خلیل آباد گفت: نیروی انتظامی با تلاش های فراوان خود یک فضای مطلوب و مناسبی در راستای امنیت مردم در جامعه فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی ، حجت الاسلام علی ناهیدی ، امام جمعه شهرستان خلیل آباد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی خلیل آباد ، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری و ایجاد نظم و امنیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه امنیت را از بالاترین نعمت ها برشمرد و خاطرنشان کرد: نظم و امنیت در بخش های مختلف اخلاقی، فردی ، اجتماعی ، اقتصادی و... حائز اهمیت است که نیروی انتظامی با تلاش های فراوان خود یک فضای مطلوب و مناسبی در راستای امنیت مردم فراهم کرده است.

,

ناهیدی با بیان اینکه امنیت در تمام نقاط جامعه قابل مشاهده است ، تصریح کرد: 17 میلیون آواره در کشورهای مختلف نشانه وجود نا امنی در کشورهای دنیا است.

,

وی با اشاره به مهاجرین سوری اذعان نمود: 40 درصد از مردم سوریه به کشورهای مختلف مهاجرت کرده اند که بیش از 2 هزار از این آوارگان در دریای مدیترانه غرق شده اند.

,

امام جمعه خلیل آباد ادعاهای کشورهای غربی را مبنی بر وجود امنیت در آن کشورها را دروغ خواند و تاکید کرد: امنیتی که در کشور جمهوری اسلامی ایران وجود دارد در هیچ کشوری نیست.

,

وی در خاتمه ضمن تقدیر از فعالیتهای نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت ، اظهار داشت: برای پایداری امنیت ، باید تمامی دستگاه ها، نهادها و مردم باید همکاری گسترده ای با نیروی انتظامی داشته باشند.

,

انتهای پیام/ج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه