اخبار داغ

رئیس اورژانس کشور خبر داد؛

22 نفر مشکوک به کرونا در کشور/ افراد مسن و کودکان مراقب باشند

22 نفر مشکوک به کرونا در کشور/ افراد مسن و کودکان مراقب باشند
رئیس اورژانس کشور گفت: از زمان ورود حجاج به کشور تاکنون 22 نفر با علائم تنگی نفس، تب و سرفه مشکوک به ویروس کرونا مشاهده شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صابری‌نیا رییس اورژانس کشور گفت: از زمان ورود حجاج به کشور تاکنون 22 نفر با علائم تنگی نفس، تب و سرفه مشکوک به ویروس کرونا مشاهده شده‌اند که با توجه به آزمایش‌های تشخیصی تمام تست‌ها منفی بوده و بیماری صرفا ویروس آنفلوآنزا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی همچنین در خصوص نحوه آزمایش افراد مشکوک تصریح کرد: بزاق دهان افراد مشکوک به کرونا به آزمایشگاه مرکزی تهران ارسال شده و نمونه‌ها از نظر ویروس کرونا آزمایش می‌شود که تاکنون موردی مثبت گزارش نشده است.
,
 
,
ویروس کرونا هیچ درمانی ندارد
 
,
,
صابری‌نیا در خصوص بازه زمانی ابتلا به این بیماری تا دوران نقاهت اظهارداشت: معمولا دو هفته زمان لازم است تا علائم این ویروس ظاهر شود. و حداکثر دو هفته دوره نقاهت آن به طول می‌انجامد که احتمال ابتلا کودکان و افراد مسن به کرونا به دلیل ضعف سیستم ایمنی بیشتر است و این افراد بیش از دیگران در خطر از دست دادن جانشان هستند.
,
 
,
وی در پایان به مردم توصیه کرد: از دست دادن و روبوسی کردن با حجاج بپرهیزید و به محض مشاهده علائم مشکوک به مراکز درمانی مراجعه کنید.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه