اخبار داغ

نقص فنی قطار مسافربری طبس – تهران و سرگردانی ۲۴ ساعته مسافران

نقص فنی قطار مسافربری طبس – تهران و سرگردانی ۲۴ ساعته مسافران
یک مقام مطلع گفت: قطار مسافری طبس - تهران که ظهر دیروز دچار سانحه شد و با تأخیر 3 ساعته و به‌وسیله دیزل جایگزین به مسیر خود ادامه داده بود، بار دیگر در ایستگاه تربت حیدریه دچار مشکل فنی شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از صبح توس، وی ادامه داد: این قطار بدلیل نقص فنی در ایستگاه عشق‌آباد متوقف شد و دیزل جایگزین برای این قطار از مشهد ارسال شد و پس از وقفه سه‌ونیم ساعته، قطار به حرکت خود ادامه داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

این منبع آگاه افزود: دیزل جایگزین نیز در حوالی ایستگاه تربت حیدریه خراب شد و باتوجه به اینکه امکان تعمیر آن و همچنین فراهم آوردن دیزل جایگزینی دیگر وجود نداشت، حدود ۲۰۰ مسافر قطار طبس – تهران در ایستگاه راه آهن تربت حیدریه پیاده شده‌اند و شب را در سالن انتظار این ایستگاه به صبح رسانده و با تأمین ۴ دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند .

,

 

,

وی بیان کرد: با تن ماهی به‌عنوان شام از مسافران پذیرایی شد و این در حالی است که برخی مسافران نیز ایستگاه راه آهن را ترک کرده و خود با استفاده از آژانس عازم مقصد شده‌اند.

,

 

,

یکی از مسافران این قطار نیز به خبرنگار ما گفت: هیچ یک از مسئولان مربوطه در جمع مسافران حاضر نشده و پاسخگوی ما نبودند و حتی جمعی از مأموران پلیس راه آهن به‌منظور جلوگیری از ایجاد تشنج و درگیری، در ایستگاه راه آهن تربت حیدریه حضور یافته‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه