اخبار داغ

به مناسبت هفته سالمند؛

همایش سالمندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد

همایش سالمندان مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد
همایش تجلیل از سالمندان مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، قائم مقام کمیته امداد استان در این همایش  ضمن عرض تسلیت در خصوص فاجعه دردناک سرزمین منا که به کشته شدن هزاران نفر از حجاج بیت‌الله الحرام و ایرانیان شد، به مقام والای سالمندان اشاره کرد و گفت: تکریم سالمندان از سوی پیامبر(ص) بارها سفارش شده و کمیته امداد نیز به عنوان خادمان این قشر فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی شیروان,

وی با بیان اینکه در این همایش بیش از 150 سالمند مددجو حضور دارند، ابراز کرد: بیش از 42 هزار نفر سالمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

,

وی نگاه به سالمند را یک نگاه ارزشمند دانست و افزود: این بزرگواران به عنوان سرمایه های ارزشمند و گنجینه های گران بهایی هستند که مردم و خانواده ها باید بیش از بیش از فیض حضور آن ها بهره مند شوند.

,

اکبریانی، تصریح کرد: پیش بینی ها حاکی از آن است که در سال های آینده نزدیک آینده جمعیت سالمندان کشور رو به افزایش است لذا، در این راستا باید تلاش کنیم تا بتوانیم تکریم مقام والای سالمندان را بیش از گذشته در جامعه احیا کنیم.

, اکبریانی، تصریح کرد: پیش بینی ها حاکی از آن است که در سال های آینده نزدیک آینده جمعیت سالمندان کشور رو به افزایش است لذا، در این راستا باید تلاش کنیم تا بتوانیم تکریم مقام والای سالمندان را بیش از گذشته در جامعه احیا کنیم., اکبریانی، تصریح کرد: پیش بینی ها حاکی از آن است که در سال های آینده نزدیک آینده جمعیت سالمندان کشور رو به افزایش است لذا، در این راستا باید تلاش کنیم تا بتوانیم تکریم مقام والای سالمندان را بیش از گذشته در جامعه احیا کنیم.,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه