اخبار داغ

تاریخ قطعی و برنامه‌های دوره آموزشی رفتار سازمانی فرماندهان نواحی بسیج اعلام شد

تاریخ قطعی و برنامه‌های دوره آموزشی رفتار سازمانی فرماندهان نواحی بسیج اعلام شد
تاریخ قطعی برگزاری دوره آموزشی رفتار سازمانی فرماندهان نواحی بسیج تشریح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حبیب جعفرنژاد مسئول کمیته اجرایی دوره آموزشی رفتار سازمانی در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: تاریخ قطعی برگزاری دوره آموزش رفتار سازمانی ویژه فرماندهان نواحی بسیج شامل 4 مرحله 26 مهرماه تا 29 مهرماه، 4 آبان تا 7 آبان، 10 آبان تا 13 آبان و 17 آبان تا 20 آبان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در پی رایزنی با نمایندگان سازمان بسیج مساجد و محلات در استانها، ظرفیت سنجی حضور فرماندهان محترم حوزه‌ها در هر یک از مراحل چهارگانه انجام شده و فرماندهان حوزه ها به تفکیک و طبق ظرفیت‌های اعلام شده از سوی سپاه‌های استانی در این مراحل حضور خواهند داشت. در جلسه ستاد هماهنگی این دوره آموزشی مقرر شد که فرماندهان به هنگام حضور در دوره، مجموعه گالری تصاویر و فیلم‌های مربوط به فعالیتهای خود در حوزه و پایگاههای تابعه را به انضمام شناسنامه تکمیل شده آنها که فرمت آن در سایت سازمان گذاشته شده و هم چنین دو قطعه عکس پرسنلی جدید به همراه داشته باشند.

,

جعفرنژاد ادامه داد: ستاد برگزاری دوره آموزشی از 7 کمیته اجرایی، محتوا، مالی، رسانه، فرهنگی، پشتیبانی و بازرسی تشکیل می‌شود و تاکنون 2 جلسه اصلی و بالغ بر 8 جلسه فرعی درمورد این دوره برگزار شده است.

,

وی با اشاره به قرار داشتن این دوره در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) توضیح داد: در طول برگزاری دوره برنامه‌های فرهنگی برای فرماندهان تدارک دیده شده است که در قالب فوق برنامه ارائه خواهد شد.

,

لازم به ذکر است، مسئولین بسیج مساجد و محلات استانها، مامور اطلاع رسانی و انجام هماهنگی‌های لازم و اجرای امور مقدماتی مربوط به برگزاری مراحل 4گانه دوره آموزشی خواهند بود و فرماندهان محترم حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج در صورت لزوم برای کسب اطلاعات بیشتر باید با آنان در تماس باشند. سامانه پیامکی و شباب سازمان نیز اطلاع رسانی لازم در خصوص این دوره را به صورت روزانه انجام خواهد داد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه