اخبار داغ

روحانی هم به کمپین "من یک روستایی ام" پیوست

روحانی هم به کمپین "من یک روستایی ام" پیوست
بعد از اظهارات هاشمی رفسنجانی و توهین به روستاییان موج عظیمی از اعتراضات مردمی با تشکیل کمپین#من_یک_روستایی ام به راه افتاد. بعد از مسئولین و اشخاص برجسته کشور، هاشمی نیز به این کمپین پیوست و در نهایت امروز حسن روحانی نیز خود را یک روستازاده دانست.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهای‌شان می‌گشتند، ولی الان آمده‌اند و انقلابی شده‌اند» موجی از اعتراضات و کمپین‌ها در فضای مجازی به راه افتاد و مردم با هشتگ #من_یک_روستایی_هستم و #من_یک_روستایی_ام  به این گفته هاشمی اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, در پی اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهای‌شان می‌گشتند، ولی الان آمده‌اند و انقلابی شده‌اند» موجی از اعتراضات و کمپین‌ها در فضای مجازی به راه افتاد و مردم با هشتگ #من_یک_روستایی_هستم و #من_یک_روستایی_ام  به این گفته هاشمی اعتراض کردند., «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهای‌شان می‌گشتند، ولی الان آمده‌اند و انقلابی شده‌اند»,

 

,

معترضان به هاشمی بر این باور بودند که وی باید به دلیل این اظهارات که به نوعی توهین به روستاییان محسوب می شد از آنها عذرخواهی می کرد!

, معترضان به هاشمی بر این باور بودند که وی باید به دلیل این اظهارات که به نوعی توهین به روستاییان محسوب می شد از آنها عذرخواهی می کرد!,

 

,

با گذشت زمان و بعد از مردم مسئولین و اشخاص برجسته کشور نیز به کمپین من یک روستایی ام پیوستند تا نوبت به خود هاشمی برسد.

, با گذشت زمان و بعد از مردم مسئولین و اشخاص برجسته کشور نیز به کمپین من یک روستایی ام پیوستند تا نوبت به خود هاشمی برسد.,

 

,

اگرچه این اتفاق حدود دو ماه گذشته رخ داد اما بالاخره  با گذشت حدود 45 روز از آن مصاحبه جنجالی، هاشمی پذیرفت که یک روستایی است و به عبارتی به کمپین من یک روستایی ام پیوست.

,

 

,

امروز نیز در همایش روز ملی روستا رییس جمهور نیز به نوعی به کمپین "من یک روستایی هستم" پیوست؛ رو حانی در این همایش گفت:روستازاده هستم و به روستایی بودنم افتخار میکنم.

,

انتهای پیام/پ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه