اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی؛

راه مواجه با دشمنان در داخل کشور، ایجاد رضایت عمومی و در خارج کشور حرکت با اقتدار تمام است

راه مواجه با دشمنان در داخل کشور، ایجاد رضایت عمومی و در خارج کشور حرکت با اقتدار تمام است
نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه مواجه با دشمنی دشمنان این انقلاب در داخل کشور ایجاد رضایت عمومی مردم در چارچوب اسلام است و در بیرون کشور باید با اقتدار حرکت کنیم و این باید یک استراتژی اصلی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمد دهقان، نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در گفتگو با ندای چناران اظهار داشت: اینکه ما امروز دارای دشمنانی هستیم امری بدیهی است چرا که ما در برابر همه ی مستکبران و جهانخواران عالم ایستادیم و انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و با رهبری الهی امام خمینی(ره) به بار نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

وی ادامه داد: همانگونه که همه ی پیامبران الهی و امامان معصوم دشمنانی داشتند، دشمنان ما نیز در این سی و هفت سال هیچ گاه از دشمنی با ما دست برنداشته اند.
وی افزود: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی با ما یک امر ذاتیست و این امر ساده اندیشی است که با انجام برخی رفتارها فکر کنیم دشمنی آنها با ما از بین خواهد رفت، و این غیر ممکن است که دین داری با استکبار و ظلم و جهانخواری سازگار باشد.
عضو هیات رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: خدا پرستی با ظلم و چپاولگری سازگار نیست و انقلاب اسلامی ایران در برابر جهانخواری و استکبار ایجاد شد و به پیروزی رسید. دشمنان ما، هم اظهار به این دشمنی می کنند و هم در جهت این دشمنی عمل می کنند و در این سی و هفت سال مواضع علنی آنها و اقداماتشان بیانگر این مطلب است.
وی با اشاره به اینکه راه مواجه با دشمن عقب نشینی نیست اظهار داشت: تصور نکنیم اگر در مقابل دشمن کوتاه بیاییم و به حرف آنان گوش دهیم آنها دست از این دشمنی بر خواهند داشت و البته این بارها ثابت شده که چنین اتقاقی غیر ممکن خواهد بود که با کوتاه آمدن ما دشمن، دشمنی اش را کنار بگذارد.
وی افزود: را ه مواجه با دشمنی دشمنان اقتدار و مقاومت و ایستادگی است. که البته گاهی ممکن است برای کاهش این دشمنی در مواردی وارد تعامل شد، رایزنی و مذاکره کرد و اگر این تعامل به معامله تبدیل شود مسلماً خطرناک است.
دهقان با اشاره به فاجعه دردناک منا اظهار داشت: این اتفاق که بواسطه ی توطئه یا بی تدبیری ایجاد شده است و در آن تعداد قابل توجهی از مسلمانان جان خود را از دست داده اند.

,
,
,
,
,
,

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب تصریح کرد: نمونه ی بارز مواجه ی مقتدرانه با دشمن در جملات وکلمات مقام معظم رهبری، این مرد الهی که پس از این فاجعه غم بار خطاب به آل سعود فرمودند: " به اندک بی احترامی به حجاج ایرانی پاسخ سخت و خشن خواهیم داد "را می توان مشاهده کرد که در کمتر از یک روز پس از این سخنان آل سعود، این مجموعه نادان، مزدور و مستکبر مغرور را وادار به عقب نشینی کرد تا در امر انتقال ابدان مطهر جانباختگان این فاجعه و رسیدگی به وضعیت مصدومان و بازگشت حجاج تسریع صورت گیرد.
نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز خاطر نشان کرد: در بیرون کشور باید با اقتدار حرکت کنیم و این باید استراتژی و راهبرد اصلی باشد که البته تاکتیک های مختلفی را می توان نسبت به شرایط زمانی به کار گرفت، در زمانی مذاکره کنیم، زمانی تعامل، و یا در زمانی با زبانی تند برخورد کنیم.
وی افزود: در داخل کشور برای مواجه با دشمنی استکبار، استحکام درونی لازم است؛ و هرچه در داخل کشور وحدت ملی محکم تر شود و این وحدت ارتقا پیداکند و رضایت و اعتماد ملی نسبت به نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند، موجب نا امیدی دشمنان ما و دور شدن از اهدافشان خواهد شد.
عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: راه مواجه با دشمنی دشمنان این انقلاب در داخل کشور ایجاد رضایت عمومی مردم در چارچوب اسلام است. هر کدام از مسئولین، آن کسانی که امورات مردم در دستشان قرار دارد، کسانیکه با مردم سر و کار دارند، بایستی میزان اثرگذاری خود را در افزایش رضایت عمومی مردم مورد محاسبه و بررسی قرار دهند.
 

,
,
,
,
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه