اخبار داغ

در پی افزایش ناباروری در مسلمانان مطرح شد؛

تلاش دشمن برای کاهش جمعیت مسلمانان از طریق انتشار میکروب‌ها و ارگانیسم‌ها

تلاش دشمن برای کاهش جمعیت مسلمانان از طریق انتشار میکروب‌ها و ارگانیسم‌ها
یک متخصص عفونی گفت: دشمنان مسلمانان به ایجاد ناباروری از طریق انتشار میکروب‌ها و ارگانیسم‌هایی که موجب ناباروری می‌شود اهتمام دارند تا جمعیت مسلمانان را به روش نامحسوسی از بین ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمدرضا ناظر در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: بیوتروریسم یعنی انتشار عمدی عوامل بیولوژیک که این عوامل٬ باکتری‌ها٬ ویروس‌ها یا سموم‌اند و ممکن است به شکل طبیعیشان یا به فرم دستکاری شده توسط انسان باشند.

این متخصص عفونی که در زمینه مسائل بیوتروریسم مطالعات جامعی دارد، افزود: همانطور که می‌دانیم، دشمنان اسلام و تشیع، در طول تاریخ برای از بین بردن مسلمانان از روش‌های نظامی استفاده کرده‌اند اما آن‌ها همواره در پی یافتن روش‌های دیگری هم بوده‌اند تا بتوانند به‌گونه‌ای کم دردسر‌تر به مقاصد خود برسند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار‌های مراکز بهداشتی در کشورهای اسلامی به ویژه مناطق شیعه نشین مانند ایران، عراق، بحرین، لبنان، شرق عربستان و غیره نشان می‌دهد که ناباروری در بین زنان آن‌ها زیاد شده است، لذا طی سه دهه اخیر میزان ناباروری در جهان اسلام گسترش یافته تا نسل کشی بین مسلمانان نامحسوس باشد.

ناظر با اشاره به عوامل مهم‌تر گفت: بدون شک ناباروری به دلایل زیادی ایجاد می‌شود که عمده آن‌ها سن بالای ازدواج، فاصله بین ازدواج و فرزندآوری، فاصله بین دو فرزند، روش‌های غلط جلوگیری از بارداری و غیره است؛ گرچه مستندات درباره اعمال بیوتروریسم برای کاهش جمعیت مسلمانان به اندازه کافی در دست نیست و در موضوع ناباروری، بیوتروریسم در حاشیه قرار دارد اما انتشار عوامل میکروبی که موجب ناباروی می‌شود، از طریق کالاهای مختلفی مانند لوازم آرایشی که در غرب تولید شده و‌ به کشورهای اسلامی وارد می‌شود، امر بعیدی نیست.

این متخصص عفونی ادامه داد: بحث تهاجم فرهنگی و ابتذال در مسائل فرهنگی از جمله روابط نامشروع در افزایش میکروب‌ها و ارگانیسم‌هایی که موجب ناباروری می‌شود، یکی از راه‌های گسترش عوامل میکروبی برای ناباروری است.


انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه