اخبار داغ

رییس دانشکده حضرت زینب(س):

مولاوردی؛ در مسائل امور زنان و خانواده رویکرد دینی را نصب‌العین قرار دهد

مولاوردی؛ در مسائل امور زنان و خانواده رویکرد دینی را نصب‌العین قرار دهد
رییس دانشکده حضرت زینب(س) با بیان اینکه اصلاح قانون "اجازه همسر برای خروج" بدون در نظر گرفتن مبانی دینی و اندیشه های اسلامی است، گفت: به معاون امور زنان توصیه جدی می‌کنیم که در تمامی اموری که مربوط به مسائل زنان و خانواده است رویکردی دینی را نصب العین خود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، معصومه حاج حسینی، رییس دانشکده حضرت زینب(س) در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس  در خصوص اظهارات معاون امور  زنان و خانواده ریاست جمهوری مبنی بر اصلاح قانون "اجازه همسر برای خروج"، اظهار داشت: کاملا واضح و روشن است که این صحبت معاون امور زنان بدون در نظر گرفتن مبانی دینی و اندیشه های اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, خبرنگار طنین یاس,

وی افزود: در احکام دینی و مسائل فقهی، زن متأهل تحت ولایت همسر خود قرار دارد و اجازه بیرون رفتن از منزل و مسافرت را نیز باید از همسر خود داشته باشد.

,

این کارشناس ارشد فقه مبانی حقوق تأکید کرد: به هیچ وجه نمی توان اصلاح قانون اجازه همسر برای خروج را تغییر داد و یا به قانون تبدیل کرد.

,

حاج حسینی تصریح کرد: به معاون امور زنان توصیه جدی می کنیم که در تمامی اموری که مربوط به مسائل زنان و خانواده است رویکردی دینی را نصب العین کند و در این خصوص از افرادی که آگاه به مبانی و اندیشه های دینی هستند مشاوره بگیرند و از اندیشه های سکولار دوری کنند.

,

رییس دانشکده حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم تفکر مثبت نسبت به امور زنان و خانواده داشته باشیم اما با بیان بعضی از اقدامات و مشاوره هایی که از افراد بی‌خبر از اندیشه‌های دینی در این معاونت صورت می‌گیرند این تفکر را خدشه‌دار می‌کنند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه