اخبار داغ

فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی؛

در فاجعه خونبار منا عملکرد آل سعود بدتر از آل یهود بود/ ضرورت ارتباط مستمر صاحبان صنوف با پلیس

در فاجعه خونبار منا عملکرد آل سعود بدتر از آل یهود بود/ ضرورت ارتباط مستمر صاحبان صنوف با پلیس
فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی به صاحبان صنوف توصیه کرد: شغل شریف خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهید و قبل از آن افراد را گزینش کنید، ارتباط مستمر با پلیس داشته باشید و نسبت به حوزه های امنیتی فعال باشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، بهمن احمدی مقدم، فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی، پیش از ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف در هتل هما و با حضور صاحبان صنوف و اتحادیه ها  با بیان این که  آرامش و امنیت امروز مرهون کسانی است که در دفاع مقدس حضور داشتند و امروز نیز نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آرامش به جامعه خدمت رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به این که شهدا جان خود را نثار کرده اند تا جامعه ای سالم داشته باشیم، اظهار داشت: شهدا بر ما حق داشته و باید در برابر آن ها پاسخگو باشیم و کم کاری و کوتاهی فقط در سسیستم اداری نیست بلکه کوتاهی در حق خانواده نیز ظلمی است که به جامعه می شود.

,

بدبختی مسلمانان به خاطر فراموش کردن غدیر است

, بدبختی مسلمانان به خاطر فراموش کردن غدیر است, بدبختی مسلمانان به خاطر فراموش کردن غدیر است,

احمدی مقدم این کج روی ها در دنیا را نتیجه فراموش کردن عید غدیر عنوان و بیان داشت: هر کج روی که در دنیا وجود دارد به خاطر این است که مسلمانان غدیر خم را در ابتدا پذیرفته و دست بیعت با امیرالمومنین دادند اما سپس آن را رها کردند.

,

فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: جوامع اسلامی  که دستورات یهود را اجرا کرده و بیش از 5 هزار نفر در صحرای عرفات با لب تشتنه جان خود را از دست دادند همچنین شهادت اباعبدالله الحسین (ع) ، بر نیزه کردن سر مبارک ایشان و قتل کودک شش ماهه حضرت به خاطر عدم پذیرش غدیر بود.

,

وی با بیان این که در فاجعه خونبار منا عملکرد آل سعود بدتر از آل یهود بود، تصریح کرد: نتیجه عملکرد آن ها به خاطر این بود که غدیر را نپذیرفتند.

,

احمدی مقدم با اشاره به تلاش دشمن در منحرف کردن افکار عمومی، گفت: دشمن با موضوعات مختلف مانند ماهواره ها و شبکه های اجتماعی ما را مشغول می کنند که باید به این امر توجه و به سادگی از کنار آن ها نگذریم.

,

فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امسال نیز باید غدیر را باشکوه تر برگزار کرده و ثواب ان را به روح جانباختگان منا هدیه کنیم و در موضوعات مختلف از خدا دور نشده و ولایت را که از آن امیرالمومنین (ع) است، را حفظ کنیم.

,

اتحادیه و اصناف که در جوار امام رضا (ع) هستند باید نمونه باشند

, اتحادیه و اصناف که در جوار امام رضا (ع) هستند باید نمونه باشند, اتحادیه و اصناف که در جوار امام رضا (ع) هستند باید نمونه باشند,

وی با بیان این که اتحادیه و اصناف که در جوار امام رضا (ع) هستند باید نمونه باشند، گفت: باید ثروت خود را مدیریت کرده تا در حوزه دین هزینه شود.

,

احمدی مقدم با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی همت همه جانبه را به ویژه در تولید کنندگان و صنوف می طلبد، اظهار کرد: کسانی که سرمایه دارند در ایجاد شغل اهتمام داشته و تأمین نیاز برای خود و دیگران باشند و نباید به کمک دولت اکتفا کرد و حتی به دولت نیز باید کمک کرد.

,

فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی درادامه به صاحبان صنوف توصیه کرد: شغل شریف خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهید و قبل از آن افراد را گزینش کنید، ارتباط مستمر با پلیس داشته باشید و نسبت به حوزه های امنیتی فعال باشید.

,

وی با بیان این که نیروی انتظامی نسبت به سلامت مردم حساس است، خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا روابط صنوف با پلیس بازنگری شود و در این عرصه نیروی انتظامی آماده همکاری است.

,

 

,

انتهای پیام/ج

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه