اخبار داغ

فعال توئیتری عربستانی:

فاجعه منا به دلیل شکست های مدیریتی عربستان بوده است

فاجعه منا به دلیل شکست های مدیریتی عربستان بوده است
فعال توئیتری عربستانی گفت: پس از بررسی یکی از فیلم های ضبط شده و تماس های ارتباطی و گفته های شاهدان عینی همه نتیجه گیری به شکست مدیریتی حج بوسیله عربستان در چند سطح را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "کوگانا"، توئیتر نویس عربستانی "مجتهد" در گروه جدید توییتها با اشاره به اطلاعات بدست آمده نوشت: که اولویت فعلی عربستان در حال حاضر به نتایج حاصل از این فاجعه در تحقیقات اختصاص ندارد بلکه به چگونگی برخورد با اعلام واقعی تعداد جانباختگان بعنوان یک مشکل حاد روبرو شده است چرا که هر گونه شفافیت در این زمینه و اعلام تعداد واقعی کشته شدگان تناقض جدید ی را نسبت به آمار منتشر شده از سوی آنها آشکار می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "کوگانا"، ,

مجتهد در ادامه می گوید: منا فاجعه ی ناشی از شکست های مدیریتی در چند سطح است، و این معضل روبه رشد مقامات سعودی نشان می دهد که درصورت بروز شفافیت در موضوع تعداد واقعی قربانیان که در منا کشته شده اند چند برابر تعداد اعلام شده توسط عربستان خواهد بود.

,

اختلال قبلی در سیستم مرکزی کنترل و ناتوانی در سیستم های جایگزین نشان می دهد به هشدار امداد و دریافت کمک نیز پاسخی داده نشده است.

,

از جمله دلایل این فاجعه های عجیب و غریب منا که می توان به آن اشاره کرد: شکست برای جلوگیری از هرج و مرج در حرکت زائران که به تراکم و ازدحام جمعیت منجر شد، ضعف در پاسخ گیری به هشدارها شکست خورد و شکست در اداره مناسب از آغاز این فاجعه و ناتوانی در کنترل و برخورد مطلوب با آن باعث پدید آمدن این عواقب گسترده گردیده است.

,

مجتهد درپایان اشاره کرد: پس از بررسی یکی از فیلم های ضبط شده و تماس های ارتباطی و گفته های شاهدان عینی همه نتیجه گیری به شکست مدیریتی حج بوسیله عربستان در چند سطح را نشان می دهند./انتهای پیام

,

ترجمه: عبدالمجید اورا

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه