اخبار داغ

افشای جزییات جدید از پرونده کی روش در کمیته اخلاق

افشای جزییات جدید از پرونده کی روش در کمیته اخلاق
: گویا پرونده سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاوی مسائل مختلفی است که با گذشت زمان سرنخ های جدیدی از آن برملا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، پرونده دریافت ١٠٠ هزار دلار کی روش از آل اشپورت با ابعاد جدیدی روبه رو شده است، هرچند که ابتدا دریافت این رقم به صورت سالانه و احتمالا تا جام جهانی ٢٠١٨ روسیه عنوان شد اما سرنخ های جدیدی از این پرونده به دست آمده است که میتواند آن را با حقایق روشن تری در مورد قانونی یا غیرقانونی بودن پول مبادله شده مواجه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکی از افراد آگاه به پرونده کی روش در کمیته اخلاق با افشای جزییاتی جدید از این پرونده به مهمترین موارد ذکر شده در آن اشاره کرد که در ادامه اورده شده است.

,

١ – تاریخ چک ١٠٠ هزار دلاری آل اشپورت که توسطه نماینده کی روش در دوبی وصول شده است ملاحظه شود و با تاریخ مصاحبه های کی روش و سکوت او قبل از این تاریخ مقایسه شود.

,

چک کی روش مربوط به تاریخ ۲۰۱۴/۶/۲ (میلادی) است، چرا پس از این تاریخ دیگر درباره کیفیت پایین البسه آل اشپورت صحبتی نشد؟

,

مصاحبه های کی روش قبل و بعد از جام جهانی بررسی شود. بروید و ببینید سرمربی تیم ملی قبل از آغاز رقابت های جام جهانی چه صحبت هایی را مطرح کرده است و اینکه چرا پس از جام جهانی صحبتی در این زمینه نشد.

,

٣ – دریافت رقم ١٠٠ هزار دلار سالانه نیست بلکه این چک ١٠٠ هزار دلاری تنها مربوط به رقابت های مرحله گروهی جام جهانی ٢٠١۴ برزیل بوده است. آنچه که توسط کی روش مطرح شده خیلی بیشتر از این ارقام بوده است.

,

۴ – در قرارداد کی روش ذکر شده که او موظف است طبق آنچه فدراسیون فوتبال به عنوان اسپانسر معرفی می کند از این مسئله تبعیت کند.

,

۵- جعفری به عنوان نماینده آل اشپورت در اظهارات خود آورده است در طی ملاقات انجام شده با کی روش، سرمربی تیم ملی عنوان کرده است که چه قبل و چه بعد از قرارداد بابت هر بازی مبلغ ۵/٠٠٠ دلار می خواهد.

,

aشفقنا

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه