اخبار داغ

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

توزیع آب در اسدآباد نامناسب است/بازنگری در نحوه انتقال به شهر اسدآباد

توزیع آب در اسدآباد نامناسب است/بازنگری در نحوه انتقال به شهر اسدآباد
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه سرانه تولید آب در اسدآباد مناسب است، گفت: باید قبول کرد که این شهرستان در زمینه توزیع آب با مشکل مواجه است و برای رفع آن نیاز به بازنگری در نحوه انتقال آب وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سید جمال، حمیدرضا جانباز در نشستی با حضور مدیران کل آب و فاضلاب شهری و روستایی استان همدان و شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اسدآباد، به بررسی مشکلات آب شهرستان اسدآباد پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سید جمال,


وی با بیان اینکه سرانه تولید آب شهر اسدآباد مناسب است، گفت: این شهر در زمینه توزیع آب مشکل دارد که آن هم با یک بازنگری از سوی مشاروان و کارشناسان قطعا"  برطرف خواهد شد.

,
,


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه شهر اسدآباد میتواند به عنوان یک پایلوت در زمینه هوشمندسازی شبکه آب باشد، از مدیران این شهرستان خواست با بازنگری در زمینه نحوه انتقال آب این شبکه را به سیستم هوشمند تجهیز کنند.

,
,


وی افزود: اعتبارات خوبی را نیز در زیمنه هوشمندسازی در اختیار خدمات رسانان قرار میدهیم البته با شرکتهای خارجی در این زمینه نیز سرمایه گذاری مشترکی را خواهیم داشت.

,
,


جانباز بر مطالعه جانمایی چاه جدید در اسدآباد تأکید کرد و گفت: تا قبل از دی ماه یک خلاصه از بازنگری شبکه آبرسانی را تنظیم و طی یک جلسه آن را ارائه دهید.

,
,


وی به نارضایتی مردم در زمینه آب و قطعی آن در شب اشاره کرد و گفت: اینکه مردم نارضایتی در این زمینه دارند، بزرگنمایی و سیاه نمایی نیست بلکه باید قبول کرد که در زمینه توزیع آب با  مشکل مواجه هستید.

,
,


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تکمیل مجمتع‌های آبرسانی روستاها تا پایان سال مالی 94  خبر داد و گفت: این مهم با تخصیص اعتبارات و بر اساس دستور و مساعدت رئیس جمهور انجام خواهد شد.

,
,


وی افزود: در شهرستان اسدآباد هم 4 مجتمع النجه، گنجه، چنارعلیا و جنت‌آباد انجام میشود.

,
,


انتهای پیام/پ

,
,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه