اخبار داغ

تورنمنتی بین المللی در ارومیه علیرغم اعلام برگزار نشد

تورنمنتی بین المللی در ارومیه علیرغم اعلام برگزار نشد
در حالی که مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در مصاحبه با رسانه ها از برگزاری تورنمنتی بین المللی خبر داده بود اما هیچ وقت اعلام نکرد که چرا برگزار نشد و به چه دلیلی لغو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،  چندی پیش مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با مصاحبه در سایتهای خبری استان خبر از میزبانی ابر قدرتهای فوتسال جهان در ارومیه خبر داد ( تورنمنت بین المللی فوتسال با حضور قدرتهای جهان در ارومیه برگزار می شود)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

با مصاحبه های رنگین و پر از افتخار دکتر عبدالله چمن گلی مردم ارومیه خود را برای میزبانی از تیم های برزیل، آرژانتین، روسیه و تیم ملی کشورشان آماده می کردند و در شور شعف در همه جا از این تورنمت سخن می گفتند اما دیری نپایید که این حرفها رنگ رویا بر خود گرفت.

,

ارومیه ای که قرار بود در هفدهم مهر ماه میزبان ابر قدرتهای فوتسال جهان باشد از تیم ملی امید و بزرگسالان روسیه میزبانی خواهد کرد آن هم نه در یک تورنمت بین المللی بلکه در دیداری دوستانه!

,

حال باید از مدیر کل محترم و با سابقه ی اداره ورزش و جوانان استان پرسید شما با این همه سابقه بین المللی، شایسته نبود اگر برگزاری چنین تورنمتی قطعی نشده بود آن را رسانه ای نمی کردید و با رسانه ها در این خصوص اقدام به مصاحبه و اعلام چنین خبری نمی کردید و به نوعی با افکار عمومی بازی نمی شد.

,

در شرایط فعلی باید منتظر ماند و دید با مصاحبه هایی که مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی که باعث بازی با افکار عمومی شد آیا با مصاحبه ای دیگر نسبت به تنویر افکار عمومی ، روشنگری و حتی عذرخواهی از آنها اقدام خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه