اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان؛

کاهش ۷ درصدی سرقت طی نیمه نخست امسال در خوزستان

کاهش ۷ درصدی سرقت طی نیمه نخست امسال در خوزستان
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: امسال توانستیم رشد سرقت را متوقف کنیم و نسبت به سال گذشته 7 درصد سرقت نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. همچنین انهدام باندهای مواد مخدر 4 درصد افزایش داشته و برخورد با خورده فروشی 20 درصد و سوانح رانندگی نیز 17 درصد کاهش داشته و کشف جرایم سایبری نیز 100 درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهواز نوین، سردار محمدرضا اسحاقی در فرمانده نیروی انتظامی خوزستان نشست شورای اداری خوزستان با ارائه آماری از فعالیت‌های پلیس طی یکسال گذشته، اظهار کرد: سال ۹۳ با اجرای طرح‌هایی از رشد سرقت در استان جلوگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهواز نوین,

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: امسال توانستیم رشد سرقت را متوقف کنیم و نسبت به سال گذشته ۷ درصد سرقت نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. همچنین انهدام باندهای مواد مخدر ۴ درصد افزایش داشته و برخورد با خورده فروشی ۲۰ درصد وسوانح رانندگی نیز ۱۷ درصد کاهش داشته و کشف جرایم سایبری نیز ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

,

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: افزایش چهار درصدی انهدام باندهای مواد مخدر، افزایش ۲۰ درصدی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، کاهش ۱۷ درصدی تلفات رانندگی، کشف ۱۰۰ درصدی جرائم سایبری و مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و کلانتری‌ها از اقدامات پلیس در سال جاری است.

,

اسحاقی با بیان اینکه برخورداری از فناوری و علوم جدید، راندمان پلیس را در انجام ماموریت‌ها افزایش می‌دهد گفت: مجموعه پلیس به دنبال برقراری ارتباط و تعامل با لایه‌های مختلف اجتماع است که نتیجه آن اعتماد بیشتر مردم به پلیس خواهد شد، البته حفظ این اعتماد سازوکار خاص خود را دارد.

,

وی ادامه داد: تعامل دو جانبه نیروی انتظامی و مردم امری اجتناب‌ناپذیر است چراکه اگر مردم با پلیس همکاری داشته باشند امنیت در جامعه بیش از بیش تقویت خواهد شد.

,

اسحاقی عنوان کرد: اصلاح رفتار پلیس، قانون گرایی و قاطعیت در انجام کار و هماهنگی منطقی از برنامه های مورد تاکید نیروی انتظامی خوزستان است که می​تواند رضایت مردم را به دنبال کند و ایجاد اعتماد و اطمینان به دستگاه های امنیتی را بیشتر کند.

,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با مجرمان با هدف جلب آسایش برای جامعه مورد تاکید نیروی انتظامی است گفت: این برخورد موجب حراس مجرمان می‌شود که با همکاری دستگاه‌های قضایی این امر محقق می‌شود. قطعا با نقطه مطلوب فاصله داریم اما در تلاش برای رسیدن به این امر هستیم. امیدواریم با همکاری سایر دستگاه​ها بستر ناامنی و اختلال در نظم را به حداقل برسانیم.

,

اسحاقی بیان کرد: پلیس با تمام امکانات و نیرو وارد کارشده تا امنیت کامل را در استان برقرار کند.

,

انتهای پیام/ج

,

 

,

 

 

,
,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه