اخبار داغ

آب گرفتگی در معابر مشگین‌شهر +تصاویر

آب گرفتگی در معابر مشگین‌شهر +تصاویر
بارش باران شدید در سطح شهرستان مشگین شهر موجب گرفتگی معابر در نقاط مختلف شهر شده است که رفع این مشکل نیاز به توجه جدی شهرداری در اصلاح برخی معابر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشکین‌رسا، بعد از یک روز وزش باد نسبتاً تند در شهرستان مشگین‌شهر، این شهرستان شاهد بارش باران به صورت رگباری شد و موجب بسته شدن معابر شهر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشکین‌رسا, مشکین‌رسا,

 

,

براساس پیش بینی اداره هواشناسی استان اردبیل بادهای خنک شمالی به تدریج جایگزین بادهای جنوبی شده و از عصر پنج شنبه بارندگی ها به صورت رگباری در مناطقی از استان اردبیل آغاز می‌شود و تا عصر جمعه این روند ادامه خواهد داشت و بارندگی ها از اواخر جمعه کاهش یافته و آسمان ابری و مه آلود با هوای خنک تا روز یک شنبه در منطقه ماندگار خواهد بود.

,

 

,

به گزارش مشکین‌رسا، در پی بارش باران در مشگین‌شهر برخی از معابر شهری دچار آبگرفتگی شده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است مشکلاتی که در اکثر بارندگی ها در مناطقی از این شهر مشاهده می‌شود و با وجود اینکه برخی از این معابر به همت شهرداری اصلاح شده است اما با این حال بخشی دیگر از معابر این شهر  در نقاط مختلف نیاز به رسیدگی و اصلاح دارد.

, مشکین‌رسا, مشکین‌رسا,

 

,

با توجه به فرسوده بودن و تخریب برخی از معابر این شهرستان و استفاده از پل های بتنی موجب می‌شود با حداقل بارندگی، معابر این شهر گرفته شده و آشغال هایی که از بالا دست شهر به نهرها ریخته می‌شود در پایین شهر به خیابان ها ریخته شود و چهره نامناسبی را در شهر ایجاد کند و این امر نه تنها مشکلاتی را برای عبور و مرور خودروها ایجاد می‌کنند بلکه عبور عابران پیاده را نیز غیر ممکن می ‌سازد لذا در این خصوص باید چاره ای اندیشیده شود.

,

 

,

از دیگر مشکلاتی که موجب رنجش مردم می شود تخریب معابر جهت اصلاح آن است که به کندی انجام می‌شود به طوری که پلی که می تواند در عرض یک روز تخریب و بازسازی شود به بیش از یک هفته و یا شاید بیش از آن طول می‌کشد و این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند که نیاز به توجه بیش از پیش شهرداری است به طوری که در بارندگی امروز در یکی از محله های این شهر بخشی از معابر گرفته شده بود و بخشی دیگر نیز به علت تخریب جهت اصلاح رفت و آمد را غیر ممکن ساخته بود.

,

 

,

به گزارش مشکین‌رسا، خوشبختانه مجموعه شهردار ی مشگین‌شهر در سال جاری توانسته است بسیاری از معابر این شهر را اصلاح کند که جای تقدیر دارد اما با توجه به گستردگی این شهر افزایش و سرعت عمل عوامل شهرداری می‌توان این شهر را از بروز چنین بیه هم ریختگی نجات داد تا شهروندان بیش از این دچار مشکل نشوند همچنبن با تعبیه سطل اشغال در نقاط مختلف شهر می‌توان از ریخته شدن زباله داخل نهر ها نیز جلوگیری کرد تا در بارندگی ها شهروندان دچار مشکل نشوند.

, مشکین‌رسا, مشکین‌رسا,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه