اخبار داغ

سردار باقر زاده؛

برخی امروز رسالت انقلاب را فراموش کرده اند/ مذاکره با شیطان بزرگ عزت ایران را زیر سوال می برد

برخی امروز رسالت انقلاب را فراموش کرده اند/ مذاکره با شیطان بزرگ عزت ایران را زیر سوال می برد
جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: مذاکره با استکبار عزت ایران را خدشه دار میکند و تنها راه مذاکره صحبت با زبان خودشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوارسردار محمود باقرزاده در یادواره شهدای دانشجو با بیان اینکه رسالت ما از ابتدای انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار بوده است اظهار داشت: متاسفانه برخی امروز این رسالت را به دست فراموشی سپرده و سعی دارند تا از طریق مذاکره راه ارتباطی با استکبار و آمریکا باز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به دشمنی ذاتی آمریکا با ایران وهدف نهایی استکبار در مواجهه با اسلام تصریح کرد: ساده انگاری است که عزت ایران را در مذاکره با امریکا بدانیم چرا که این راه قبلا امتحان شده و در زمان طاغوت یکی از متحدان آمریکا و از عقب مانده ترین کشورها بودیم.

,

 

,

این جانباز دفاع مقدس با اشاره به ابنکه مقام معظم رهبری از ابتدای سال 94 تا کنون 72 مرتبه از واژه نفوذ در سخنرانی های خود استفاده کرده اند تصریح کرد: برخی در خواب غفلت به سر می برند و نمی خواهند باور کنند که قصد دشمن هیچ گاه تغییر نکرده است.

,

 

,

باقرزاده با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر در دنیا خود را مالک دنیا می دانند خاطر نشان کرد: این مدعیان دروغین حقوق بشری را که با قوانین خود موافق است قبول دارند و این حقوق را تنها برای عده ای که با این قوانین موافق هستند اجرا می کنند.

,

 

,

وی ادامه داد: تنها با یک صدم از بودجه نظامی مدعیان حقوق بشر می توان ریشه فقر و گرسنگی را در جهان  می خشکاند که متاسفانه این مدعیان دروغین چشم خود را بر این حقایق بسته اند و تنها در راه رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه امروز در جبهه فرهنگی مشغول مبارزه با تهاجم دشمن هستیم ادامه داد: بصیرت اولین سلاحی است که می تواند ما را به مقصد برساند و از آسیب های این حمله درامان بدارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه