اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی؛

مجتمع رفاهی – اقامتی فرهنگیان در منطقه گردشگری شمخال قوچان احداث می شود

مجتمع رفاهی – اقامتی فرهنگیان در منطقه گردشگری شمخال قوچان احداث می شود
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تصمیم این اداره کل برای احداث مجتمع رفاهی– اقامتی فرهنگیان در منطقه گردشگری شمخال قوچان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، سید جواد حسینی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش قوچان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نظر دارد، یک واحد مجتمع رفاهی و اقامتی در منطقه گردشگری شمخال قوچان احداث نماید.
وی ادامه داد: برای احداث این مجتمع، بزودی اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردریال بعنوان اعتبار اولیه از سوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اختصاص خواهد یافت.
وی ضمن انتقاد از وضعیت نمره محوری و تعلیم زدایی در نظام آموزشی کشور افزود: در ابتدای سال تحصیلی جدید شش زنگ با عناوین تربیت دینی و اخلاقی، سلامتی و بدنی، هنری و زیبایی شناختی، تربیت دانش، اجتماعی و سیاسی، شناخت ایثار و شهادت به صدا درآمد تا به اهمیت همه ابعاد تربیت در آموزش و پرورش تاکید شود.
حسینی با اشاره به ضرورت توسعه مشارکت در نظام اموزش و پرورش تصریح کرد: وزارت اموزش و پرورش بدنبال کیفی سازی آموزش و تعلیم و تربیت بوده و توسعه مشارکت ها و تمرکز زدایی، مهمترین کارکرد و خواسته آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: د رکشور بیش از سه هزار و ۱۰۰ خیر مدرسه ساز وجود دارد که سالانه اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال برای احداث مدارس هدیه می کنند و تلاش می کنیم در کنار خیرین مدرسه ساز، خیرین مدرسه یار نیز فعال شود.
حسینی در پایان شورای آموزش را پارلمان آموزش و پرورش در کل کشور دانست و یادآور شد: این شورا حق قانون گذاری دارد و به خوبی می تواند در عملیاتی شدن دو سیاست آموزش و پرورش سهیم باشد .
انتهای پیام/ج

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه