اخبار داغ

به مناسبت کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری؛

همایش پیاده روی عمومی در اردل برگزار شد

همایش پیاده روی عمومی در اردل برگزار شد
صبح امروز همایش پیاده روی عمومی با حضور پرشکوه مسئولین شهرستانی ، نیرو های نظامی و انتظامی و کارکنان شبکه بهداشت درمان به مناسبت کنگره ملی شهدای استان چهار محال وبختیاری همزمان با روز جهانی کودک و روز سلامت روان در اردل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش هفت چشمه،  همایش پیاده روی عمومی به مناسبت کنگره ملی شهدای استان چهار محال وبختیاری همزمان با روز جهانی کودک و روز سلامت روان با همکاری شبکه بهداشت و درمان،اداره ورزش و جوانان، سپاه ناحیه و نیروی انتظامی شهرستان اردل به مسافت یک کیلومتر از شبکه بهداشت و درمان تا پارکت دزپارت برگزار شد.

اسماعیل امیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در این همایش ضمن گرامیداشت شهدای شهرستان و استان اظهار داشت:اهمیت به ورزش  یکی از فرامین رهبری است که بار ها به این مهم اشاره کردند و باید فرهنگ ورزش به خوبی در جامعه نهادینه شود تا همیشه جامعه سلامتی داشته باشیم و این همایش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و به مناسیت اولین کنگره شهدای استان چهار محال وبختیاری در شهرستان اردل برگزار شد.
 
امیدی در ادامه افزود:روز جهانی سلامت روان فرصتی است، برای بازنگری در سلامت فردی و اجتماعی و برگزاری این قبیل همایش ها و فعالیت بدنی به بهره گیری از طبیعت کمک می کند.

وی گفت: ورزش روح و روان انسان را زنده نگه می دارد و باعث تندرستی و سلامتی بدن انسان ها است که این امر در شادابی کارکنان ادارات نسبت به پاسخگویی مراجعان تأثیر زیادی دارد.

در پایان این همایش پیاده روی به 20 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ج

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه, .,
,
,
,
, .,
,
, ورزش روح و روان انسان را زنده نگه می دارد و باعث تندرستی و سلامتی بدن انسان ها است که این امر در شادابی کارکنان ادارات نسبت به پاسخگویی مراجعان تأثیر زیادی دارد,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه