اخبار داغ

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع)در چهارمین روز کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری:

آل سعود خبیث در فاجعه منا اقدامات آل بنی امیه را احیا کرد/ در آینده نزدیک انتقام سختی از آل سعود جنایتکار می گیریم

آل سعود خبیث در فاجعه منا اقدامات آل بنی امیه را احیا کرد/ در آینده نزدیک انتقام سختی از آل سعود جنایتکار می گیریم
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) به فاجعه منا گفت: در این فاجعه آل سعود خبیث را مشابه آل بنی امیه و آل ابوسفیان دیدیم و شاهد بودیم که چطور باعث شدن حجاج مانند شهدای کربلا با لب تشنه جان دهند، در آینده نزدیک انتقام سختی از آل سعود جنایتکار می گیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشکات برین، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه قمربنی هاشم در چهارمین روز برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران و خیر مقدم به حضور سرلشکر سید رحیم صفوی در استان، اظهار کرد: در روز چهارم کنگره ملی شهدا است و عطر و بوی شهدا در استان آکنده شده است جا دارد از سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران که شب گذشته در سوریه به شهادت رسید یاد کنیم.

وی افزود: سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر 27 محمدرسول‌الله را برعهده داشت.
 
سردار محمد سلیمانی با اشاره به اینکه رابطه دوستانه عمیقی بین شهیدهمدانی و سردار صفوی وجود داشت ادامه داد: شهادت این سردار بزرگ را به سردار صفوی تسلیت گفته و اعلام می کنم شهادت در این راه اجری است که خدا نصیب انسان می کند.

وی در ادامه  به فاجعه منا اشاره کرد و گفت: در این فاجعه آل سعود خبیث را مشابه آل بنی امیه و آل ابوسفیان دیدیم و مشلهدهکردیم که چطور باعث شدن حجاج با لب تشنه جان بدهند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) ادامه داد: در آینده نزدیک انتقام سختی از آل سعود جنایتکار منحوث می گیریم.

سردار محمد سلیمانی با بیان اینکه در چهارمین روزکنگره شهدا با حضور همه اقشارجامعه از جمله مهندسین ، پزشکان ، کارمندان و اصناف استان و ... حضور دارند گفت: از مهمترین کارهای صورت گرفته جمع آوری  ۵۰۰ هزار سند از اسناد دفاع مقدس در قالب سیره عملی شهدا است که سرمایه و منابع ارزشمندی هستند.

سه کار عمیق صورت گرفت و ادامه داد: به لطف پروردگار در این مدت ۵۰۰ هزار سند از اسناد دفاع مقدس جمع آوری و در قالب سیره عملی شهدا حفظ شده و سرمایه و منابع ارزشمندی هستند.

محمدسلیمانی با اشاره به اینکه تا اکنون بیش از ۱۳۰ کتاب به رشته تحریر در آمده است گفت: در این مدت سعی شده است خروجی هر یک از یادواره ها یک کتاب باشد تا این مدت ۱۳۰ کتاب رونمایی شد که خروجی کنگره شهدا است که پیش بینی می شود به 200 کتاب برسد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم رونمایی از ۴۰ نماد دفاع مقدس در سطح این استان را یکی دیگر از این اقدامات عنوان و بیان داشت: در این دوران کوچکترین قرآن دست نوشته تقدیم مقام معظم رهبری شد که توسط ایشان از طرف مردم استان به آستان قدس رضوی هدیه شد تا مورد بازدید عموم مردم قرار گیرد.

وی گفت: کوچکترین قرآن دست نوشته، شجره نامه طیبه شهدا، طومار ولایت مداری مردم استان و کتب شهدا 4 هدیه ای استکه طرف مردم استان چهارمحال و بختیاری تقدیم رهبر کبیر انقلاب شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , مشکات برین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه