اخبار داغ

اجلاس اتحادیه بین‌المللی آپراکا در بابلسر برگزار شد

اجلاس اتحادیه بین‌المللی آپراکا در بابلسر برگزار شد
شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه بین‌المللی آپراکا در بابلسر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه بین‌المللی آپراکا، امسال به میزبانی ایران و در مرکز آموزشی تفریحی بانک کشاورزی بابلسر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,

کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا، متشکل از 61 عضو از 23 کشور حوزه آسیا و اقیانوسیه است که همه ساله با هدف رصد عملکرد کشورهای عضو، بررسی میزان تحقق اهداف اتحادیه و برنامه‌ریزی سالانه برای ریشه‌کنی فقر، استقرار امنیت غذایی، توسعه پایدار جوامع محلی، ارتقای سطح همکاری بانک‌ها و گروه‌های خودیار محلی و کمک به اجرای طرح‌های تامین مالی روستایی در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌شود.

در روز نخست این همایش، تمبر اختصاصی شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا و همایش بین‌المللی توانمندسازی بانوان آسیا و اقیانوسیه نیز رونمایی شد.

در این مراسم مرتضی شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی، چمنانگ سیراوانگیوتا دبیر کل اتحادیه آپراکا، شیتانسو کومارسور چاودری رئیس اتحادیه آپراکا و دیگر مدعوین داخلی و خارجی حضور داشتند.

رونمایی از تندیس اجلاس آپراکا در محل مجموعه آموزشی رفاهی بانک کشاورزی بابلسر نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

طراحی و ساخت این تندیس با هدف بزرگداشت آرمان‌های بشردوستانه کشورهای عضو برای ایجاد امنیت‌ غذایی، توانمندسازی جوامع محلی و رشد پایدار اقتصادی در جهان و نیز یادبود این رویداد بین‌المللی توسط بانک کشاورزی انجام شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/ج
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه