اخبار داغ

نمایش « بر بال آرزو » از مشهد در بندرعباس به روی صحنه رفت

نمایش « بر بال آرزو » از مشهد در بندرعباس به روی صحنه رفت
نمایش " بر بال آرزو " به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی سیما پهلوان به عنوان دومین اثر ، در فرهنگسرای طوبی به روی صحنه رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیما پهلوان کارگردان نمایش " بر بال آرزو "  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگ کده اظهار کرد :  اکرم نادری، ملیحه واحدی ، منیر صدیقی ، شهره رفیع زاده، میترا ظریف و فاطمه حسن زاده عروسک گردانان و بازیگران نمایش بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیما پهلوان کارگردان نمایش " بر بال آرزو "  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگ کده اظهار کرد :  اکرم نادری، ملیحه واحدی ، منیر صدیقی ، شهره رفیع زاده، میترا ظریف و فاطمه حسن زاده عروسک گردانان و بازیگران نمایش بودند., فرهنگ کده,

 

,

 

,

وی افزود : متن این نمایش ، توسط مهدی سیم ریز از نمایشنامه نویسان مطرح در حوزه رضوی نگاشته شده و به زندگی پیرزنی می پردازد که می خواهد قالی بافی را کنار بگذارد اما در عالم خواب طرحی از حرم امام رضا (ع ) به او الهام می شود و سپس آن نقش را بافته و به بارگاه امام رضا (ع) تقدیم می کند .

,

 

,

 

,

سیما پهلوان اظهار داشت: سه دوره در این جشنواره شرکت کرده ام که دو دوره به عنوان بازیگر و امسال نیز به عنوان کارگردان بوده که دلیل آن سطح کیفی خوب جشنواره و تجربه اندوزی و استفاده از کارهای دیگران می باشد.

,

 

,

 

,

وی عنوان کرد: برای آماده سازی این نمایش نزدیک به دو ماه تمرین جمعی داشته ایم اما در حین اجرا با مشکلاتی از قبیل ناهماهنگی در موسیقی و نور مواجه شدیم که کمی به کار لطمه زد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه