اخبار داغ

ارسال 300 مقاله به دبیرخانه هشتمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران

ارسال 300 مقاله به دبیرخانه هشتمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران
300 مقاله به هشتمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران با عنوان همدلی اقوام ایرانی، انسجام و اقتدار ملی که در دانشگاه کردستان برگزار شد ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُرددانش؛ هشتمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران با عنوان همدلی اقوام ایرانی، انسجام و اقتدار ملی،.با مشارکت تمام دانشگاه های سطح استان کردستان امروز و به مدت دو روز در دانشگاه کردستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُرددانش, .,

دکتر مراد کامیانی راد نائب رئیس علمی هشتمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران در مراسم افتتاحیه این کنگره اظهار کر: فرصت جغرافیایی کشور ایران در طول تاریخ باعث شده که ایران پذیرایی تنوع فرهنگی گسترده ای باشد و به عبارتی گلستان فرهنگی را در ایران ساخته شده است.

,

وی افزود: هر چند ایمان دارم که این تنوع یک فرصت است اما باید این واقعیت را قبول کنیم که در طول یک دهه اخیر همین مشخصه تنوع قومی مورد طمع قدرت های جهانی قرار گرفته و گاها ثبات امنیت ما را با تهدید مواجه کرده است.

,

نائب رئیس علمی هشتمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران  تصریح کرد: علارغم اینکه همه اقوام ایران وی‍‍‍ژگی فرهنگی و مذهبی خاص خود را دارند اما در کشور ایران زمینه های همبستگی ملی و پیوستگی فرهنگی بسیار قوی است.

,

وی گفت: 300 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که کمیته عملی 194 مقاله را به هیئت داوران ارسال کرد و در نهایت به دلیل محدودیت امکانات در استان کردستان فقط در این دو روز همایش 64 مقاله ارائه می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه