اخبار داغ

عکس نوشته/جنگ نرم در بیانات رهبری

عکس نوشته/جنگ نرم در بیانات رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان صدا و سیما بیان داشتند : جنگ‌های سخت معمولاً موجب برانگیخته شدن احساسات مردم و ایجاد وحدت و انسجام ملی می‌شود در حالی‌که جنگ نرم، انگیزه‌های مقابله را از بین می‌برد و زمینه‌ساز ایجاد اختلاف نیز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان صدا و سیما بیان داشتند :جنگ‌های سخت معمولاً موجب برانگیخته شدن احساسات مردم و ایجاد وحدت و انسجام ملی می‌شود در حالی‌که جنگ نرم، انگیزه‌های مقابله را از بین می‌برد و زمینه‌ساز ایجاد اختلاف نیز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

تغییر باور به گذشته از دیگر اهداف مورد نظر در جنگ نرم  است. مردم ما نسبت به رژیم فاسد و مستبد گذشته باورهایی دارند که در جنگ نرم تلاش بر این است تا این گذشته زشت و پلید و سیاه به گذشته‌ای درخشان و زیبا تغییر یابد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه افزودند: آنها می‌خواهند با تغییر باور به گذشته، نتیجه بگیرند که لزومی به وقوع انقلاب اسلامی برای از بین بردن آن گذشته، وجود نداشته است.

,
,

به مسئولان و مدیران رسانه ملی پیشنهاد شد برای دست‌یابی به تحلیلی پایه و واقع‌بینانه به مقایسه‌ی موقعیت جمهوری اسلامی با برخی کشورهای منطقه بپردازند که در ۴‌دهه‌ی اخیر زیر سایه‌ی آمریکا زندگی کرده‌اند.
این مقایسه نشان می‌دهد که تسلیم، چه نتایجی دارد و ایستادگی به چه خیرات و پیشرفت‌هایی منجر می‌شود.

,
,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه