اخبار داغ

نماینده ولی فقیه استان در هفتمین روز کنگره مطرح کرد:

مذاکره با کسانی که ریختن خون مسلمانان را مباح می دانند غفلت است

مذاکره با کسانی که ریختن خون مسلمانان را مباح می دانند غفلت است
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: باکسانی که ریختن خون مسلمانان را مباح و آن را راه ورود به بهشت می دانند نباید مذاکره کرد و نرم برخورد شود که در این صورت غفلت وآسیب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشکات برین، حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در هفتمین روز برگزاری کنگره شهدای استان ضمن تقدیر وتشکر از برگزار کنندگان کنگره شهدای استان با اشاره به آسیب های اجتماعی اظهار کرد: هوشیاری مردم و مسولین نظام در قبال حفظ دستاوردهای انقلاب از جمله رشادتهای  شهدا و زحمات امام خمینی (ره) قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشکات برین,


ایشان با اشاره به  اینکه هدف از آسیب ها حالت انفعال بخشیدن به جامعه است ، افزود:  نباید در بیان صریح و دفاع از ارزشها سکوت کرد.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد:  بعضی ها می خواهند خود اتکایی را مخدوش کنند و ما را به بیرون وبیگانگان دلخوش کنند و ما تا خود باوری انقلاب را باور نکنیم راه بردشمن بسته نمی شود.

,
,
,


وی تاکید کرد:  نکته ای که حتی مسولین نظام نیز به این نکته توجه ندارند وراه را بر بیگانگان باز می کنند.

,
,


حجت الاسلام نکونام به وجود گناهان آشکاری مانند شراب خواری .اعتیاد.فساد اخلاقی در جامعه و سوق دادن جلسات ومراسم سنتی در عزا وعروسی اشاره کرد و گفت: هدف دشمن  قبح شکنی وهمان جنگ نرم است.

,
,


وی جنگ نرم را جنگی تمام عیار نامید و افزود: بعضی ها دارند کشور را به سوی بیگانه سوق می دهندو آنرا جنگ نمی دانند وباور ندارند که جنگ است.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان با طرح این سوال که آیا کسانی که خون ریختن  مسلمانان را مباح و آن را راه ورود به بهشت می دانند خطر نشان کرد: آیا باید با آنها مذاکره کرد، برخوردخشن نداشت و نرم برخورد شود، این غفلت وآسیب است.

,
,
,


انتهای پیام/530م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه