اخبار داغ

بهره‌برداری سیاسی فتنه‌گران از مدارس برای انتخابات

بهره‌برداری سیاسی فتنه‌گران از مدارس برای انتخابات
اخیراً یکی از روحانیون شاغل در یکی از مناصب استانی آموزش و پرورش، در جلسه ای گفته است: "تمامی سخنرانان جلسات سیاسی که در مدارس برگزار می‌شود، از جناح مخالف ما هستند، ما قصد داریم از با آغاز مدارس کار خود را آغاز کنیم. با توجه به 2 انتخابات پیش رو، باید خودمان جلسات سیاسی مدارس را برگزار کنیم."
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تنها چند ماه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و همه جریان های سیاسی در کشور برای رسیدن به کرسی های سبز بهارستان در این روز ها تمام تلاش خود را به کار بسته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

اصلاح طلبان نیز که در جریان فتنه 88 و حضور بسیاری از آنها در این فتنه، بدنه اجتماعی خود را از دست دادند، از همه شرایط موجود به علاوه همراهی دولت با آنها استفاده کرده تا شاید بتوانند کرسی های نمایندگی را تصاحب کنند.

,

 

,

سرمایه گذاری در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ... از جمله حوزه‌هایی بوده است که تا کنون اصلاح طلبان برای فعالیت های انتخاباتی خود روی آنها سرمایه گذاری کرده‌اند.

,

 

,

عناصر و عوامل جریان فتنه که در جریان اصلاح طلبی در کشور فعالیت می کنند، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی درصدد بهره برداری سیاسی از فضای علمی آموزشی مدارس به نفع جریان متبوع خویش هستند.

,

 

,

در همین راستا اخیراً یکی از روحانیون شاغل در یکی از مناصب استانی آموزش و پرورش، در جلسه ای گفته است: "تمامی سخنرانان جلسات سیاسی که در مدارس برگزار می‌شود، از جناح مخالف ما هستند، ما قصد داریم با آغاز مدارس کار خود را آغاز کنیم. با توجه به 2 انتخابات پیش رو، باید خودمان جلسات سیاسی مدارس را برگزار کنیم."

,

 

,

تلاش فتنه گران برای نفوذ در مدارس در حالی است که دانش آموزان زمینه و بستر مناسب تری برای رشد افکار انحرافی و باطل آنها داشته و از این طریق می توانند بر روی دیگر اقشار نیز تأثیرات بیشتری داشته باشند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه