اخبار داغ

واکنش برانکو به اتهام دایی

واکنش برانکو به اتهام دایی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:متاسفم که نتوانستیم با پیروزی بازیکنا‌نمان را خوشحال کنیم و نتوانستیم برد را تقدیم کنیم به کاپیتان فقید مان.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل صبای قم در نشست خبری گفت: دهه محرم را تسلیت می‌گویم. در چنین فضایی که پر از احساس بود یک بازی انجام دادیم و می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. همانطور که دیروز گفتم شاید این بازی کلیدی‌ترین بازی فصل ما بود و با تمام قلب‌مان به دنبال برد بودیم و متاسفم که نتوانستیم با پیروزی بازیکنا‌نمان را خوشحال کنیم و نتوانستیم برد را تقدیم کنیم به کاپیتان فقید مان اما من ایرادی از بازیکنانم نمی‌توانم بگیرم آنها تمام نیروی خود را در زمین گذاشتند و تا اخرین دقیقه و ثانیه اعتقاد به برد داشتند اما متاسفانه شانس کافی نداشتیم و فرصت‌های متعددی را بازهم از دست دادیم و عملا بازی یک گله بود اما به اندازه کافی شانس و تمرکز با ما یار نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برانکو تصریح کرد: بدون 5 بازیکن بازی کردیم و عالیشاه و احمدزاده محروم بودند و بدون هادی نوروزی مرحوم فقط می‌توانم به بازیکنانم به خاطر اراده‌ای که داشتند و زحمتی که کشیدند تبریک بگویم.

,

وی در مورد پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه علی دایی گفته است می‌خواستند بازی را دربیاورند گفت: باید اعتراف کنم از این صحبت غافلگیر شدم اگر داور می‌خواست کمک کند نیمه اول روی طارمی پنالتی می‌گرفت شاید یک اوت را نگرفته نمی‌دانم چه بگویم. من معمولا در مورد داوری حرفی نمی‌زنم و در این خصوص حرفی ندارم و شاید صبا یاد گرفته انتظارشان این است که همیشه حداکثر کمک را از داور داشته باشد.

,

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه این تیم فقط سانتر می‌کرد و این مساله تدابیر تاکتیکی شما بود، گفت: فلسفه تیم ما این است که پاسکاری و ترکیبی بازی کنیم چون سخت می‌شود در این بازی‌ها واکنش نشان داد. به جز بازی امروز و برخی دیگر بازی‌ها که با 10 بازیکن حریفان دفاع می‌کردند طبیعی است که می‌خواهیم خوب بازی کنیم و از کناره‌ها بیایم و حرکات ترکیبی داشته باشیم. من مربی نیستم که فقط از یک روش استفاده کنم اما بارها شاهد بودیم که مجبور به انجام اقدام‌های متفاوت شدیم. ما بدون 5 بازیکن اصلی بازی کردیم و با یک وضعیت روحی بغرنج بازی را شروع کردیم و از نظر احساسی حتی بازیکنان موقع گرم کردن گریه می‌کردند. واقعا بازی برایشان سخت بود و از آنها تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم.

,

برانکو در مورد اینکه بازیکنان تا چه زمانی با این شرایط روحی بازی می‌کنند، گفت:این اولین بازی بعد از آن اتفاق غم انگیز بود و هر کاری خواستیم انجام دادند و به آنها گفتم تنها داروی ما کار کار است.

,

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها و مرگ نوروزی باعث شده که زحمات شما کمتر به نتیجه برسد، 7 مسابقه متوالی در خانه دارید چه روشی دارید تا 21 امتیاز را بگیرید، گفت: طبیعی است در خانه و خارج از خانه به دنبال برد هستیم و عوامل سختی را پشت سرگذاشتیم. در کنار تمام مواری که گفتید 6 ملی پوش داشتیم و خالقی‌فر مصدوم بود. حاتمی و اومانیا هم مصدوم بودند برخلاف صبا که در این 20 روز تیم کاملی داشت ما تیم کاملی نبودیم. بعد از هر بازی تیم ملی مدت زمانی نیاز است تا بازیکنان با تیم هماهنگ شوند و طبیعی است تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا موفقیت تیم‌مان را تضمین کند.امروز هم کیفیت‌مان را نشان دادیم و بازی مقابل تیمی که کاملا دفاعی بازی می‌کند و 8-9 بازیکن در دفاع دارد و خشن بازی می‌کند ساده نیست. چندین فرصت گلزنی هم ایجاد کردیم و دو توپ ما به تیرک دروازه خورد اما توپ آنها به تیرک دروازه خورد و گل شد.

,

وی در مورد اینکه پرسپولیس شانس قهرمانی دارد یا نه، گفت: زمانی که یک امتیاز هم نداشتیم همان موقع هم گفتم ایمان دارم به تیمم و تلاش می‌کنیم برای قهرمانی بجنگیم و طبیعی است عقب افتاده‌گی‌هایی داریم اما لیگ ادامه دارد و بالا و پایین شدن برخی تیم‌ها ادامه خواهد داشت و امیدوارم دیگر بازی ناجور نداشته باشیم.

,

برانکو در مورد راهکارش برای اینکه ملی‌پوشان پرسپولیس افت کیفی بعد از حضور در تیم ملی نداشته باشند، گفت: البته این تنها مشکل پرسپولیس نیست و تمامی تیم‌های دنیا که ملی پوش دارند و بازیکنانشان در تیم‌های ملی شرکت می‌کنند زمانی که این بازیکنان برمی‌گردند مشکل دارند زیرا برنامه‌ها با هم متفاوت است. 20 روز از 25 بازیکن فقط یازده بازیکن بازی می‌کنند و طبیعی است که آنها که بازی نمی‌کنند افت  می‌کنند شکل تمرینی تیم‌های باشگاهی و ملی فرق دارد و طبیعی است و نمی‌توان از این مسایل جلوگیری کرد.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه