اخبار داغ

گلدون وبلاگی/57

تناقضات رفتاری و گفتاری در دولت راستگویان

تناقضات رفتاری و گفتاری در دولت راستگویان
سایت حرف تو به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،سایت حرف تو  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سایت , حرف تو ,  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.,

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

,

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

, حرف تو،,

-----------------------------------------------------------------------------------

,

تناقضات رفتاری و گفتاری در دولت راستگویان

, تناقضات رفتاری و گفتاری در دولت راستگویان, تناقضات رفتاری و گفتاری در دولت راستگویان, تناقضات رفتاری و گفتاری در دولت راستگویان,

 

,

, ,

وبلاگ"سلمان علی"نوشت:

, وبلاگ"سلمان علی"نوشت:, وبلاگ"سلمان علی"نوشت:, وبلاگ"سلمان علی"نوشت:, سلمان علی,

یکی از اتهامات گسترده آقای روحانی و دوستان شان به دو دولت قبل، دروغگویی است که البته من این اتهام را به این شکل قبول ندارم، لیکن قبول دارم که اکثر دولت های قبل همه ی راست را نمی گفتند و تنها به گفتن سلیقه ای واقعیات اقدام می کردند و البته همین را نیز ناپسند می دانم، چرا که اگر دروغگویی هم نباشد در هر صورت مردم فریبی خواهد بود. دولت یازدهم با شعار دولت راستگویان آغاز به کارکرد و مدعی شد که به مردم دروغ نخواهد گفت، این مسئله بارقه ی امیدی در دل همه ی مردم حتی کسانی که به آقای روحانی رأی نداده بودند ایجاد کرد، اما با گذشت چند ماه از آغاز به کار دولت جدید، متأسفانه با تناقضات گفتاری و رفتاری متعددی مواجه شده ایم که ما را از تحقق آن شعار نا امید می کند.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*********************************************

,

گرفتن نقش زن و مادر ایرانی در برنامه‌های ماهواره‌ای

, گرفتن نقش زن و مادر ایرانی در برنامه‌های ماهواره‌ای, گرفتن نقش زن و مادر ایرانی در برنامه‌های ماهواره‌ای, گرفتن نقش زن و مادر ایرانی در برنامه‌های ماهواره‌ای,

 

,

, ,

وبلاگ"آرامش کجاست"نوشت:

, وبلاگ"آرامش کجاست"نوشت:, وبلاگ"آرامش کجاست"نوشت:, وبلاگ"آرامش کجاست"نوشت:, آرامش کجاست,

کودکان تقریبا از سن 2سالگی به بعد تمایل دارند که خودشان را شبیه والدین کنند و حتّی تمایل دارند بیشتر شبیه شخصّیت‌هایی شوند که آن‌ها را دوست دارند و برای آن‌ها الگو محسوب می‌شوند.

یکی از این الگوها، مادر خانواده است، که بازتاب رفتار مثبت و منفی او، رفته رفته در رفتار کودکان به ویژه دختران، نشان داده می‌شود.

متأسفانه برخی مادران ناآگاه، گاهی اوقات برای رفتن به بیرون از منزل، چه بسا به مدت یک ساعت در مقابل فرزندشان به ویژه دختران، پای میز آرایش می‌نشینند و مشغول آراستگی خودشان هستند غافل از اینکه کودکان از آن‌ها الگوگیری می‌کند و موارد دیگری که برخی مادران از روی ناآگاهی و به صورت غیرمستقیم، رفتارهایی را به فرزندانشان آموزش می‌دهند که در آینده نه چندان دور بازتاب رفتار منفی خودشان را در رفتار فرزندشان مشاهده می‌کنند.

امّا چرا برخی از مادران توجّه زیادی به آرایش و زیبایی خودشان دارند و یا به تجملات زندگی توجّه خاصّی نشان می‌دهند، در حالی که غافل از این هستند که دخترانشان، در حال ضبط و یادگیری مُدل و سبک رفتاری آن‌هاست! 

چه بسا، یکی از دلایل مهم تغییر در رویکرد و مُدل زندگی در برخی خانواده‌ها، به برنامه‌های رسانه‌ای به ویژه برنامه‌ها ماهواره‌ای برمی‌گردد که موجب تغییر تدریجی الگوی رفتاری والدین و در ادامه موجب تغییر در روش تربیتی فرزندان شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

******************************************

,

فرمانی که ۱۲ سال خاک خورد

, فرمانی که ۱۲ سال خاک خورد, فرمانی که ۱۲ سال خاک خورد, فرمانی که ۱۲ سال خاک خورد,

 

,

, ,

وبلاگ"حسینیه کاخ سفید"نوشت:

, وبلاگ"حسینیه کاخ سفید"نوشت:, وبلاگ"حسینیه کاخ سفید"نوشت:, وبلاگ"حسینیه کاخ سفید"نوشت:, حسینیه کاخ سفید,

بیش از ۱۲ سال از فرمان هشت ماده‎ای مقام معظم رهبری به مسئولان سه قوه می‎گذرد؛ پیامی جامع که فرمودند: «لازم است نکاتی را به حضرات آقایان و دیگر دستاندرکاران کشور که می‎توانند در مبارزه با فساد نقش ایفا کنند تذکر دهم.»

,

در سطح جامعه یک پرسش بنیادین مطرح می‌شود که چگونه می‌توان با مفاسد اقتصادی مبارزه کرد؟ شاید عده‌ای بگویند مفاسد اقتصادی در بیماری‌های سیاسی و اقتصادی جامعه ریشه دارد و با فرمان و قوه قهریه نمی‌توان آن را از بین برد، اما باید دید کارگزارن نظام چگونه فکر می‌کنند و راهکار آن‌ها چیست؟ چرا که آن ها هستند که باید به مصاف این پدیده شوم روند. با نگاهی به سخنان رهبری ، مسئولین و تشکلهای دانشجویی میتوان با رویکردهای متفاوت و در مواردی مشابهی به بررسی این موضوع پرداخت.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

,

آقازاده! به دروازه خودی گل زده ای!!!

, آقازاده! به دروازه خودی گل زده ای!!!, آقازاده! به دروازه خودی گل زده ای!!!, آقازاده! به دروازه خودی گل زده ای!!!,

 

,

, ,

وبگاه"رایگاه"نوشت:

, وبگاه"رایگاه"نوشت:, وبگاه"رایگاه"نوشت:, وبگاه"رایگاه"نوشت:, رایگاه,

«مهرانگیز کار» - از عناصر ضدانقلاب خارج‌نشین- طی مقاله‌ای در «روزآنلاین» نوشت: «آقای [علی] مطهری به شما خیر مقدم می‌گوییم که از احمد خاتمی‌ها فاصله گرفته و به ما نزدیک شده‌اید/ بخواهید یا نخواهید چنین شده است، آن را پاس می‌داریم و برای شما کف می‌زنیم.»

,

)http://www.roozonline.com/persian/opinion/opinion-article/archive/2014/january/12/article/-75c8bebee9.html(

,

به آقای علی مطهری تنها این جملات را یاداوری می کنم....:

,

وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ ﴿قرآن کریم؛ سوره مبارکه بقره، آیه شریفه ۱۲۰) هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا (به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آن‌ها شوی، و) از آیین (و راه روش) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوس‌های آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*********************************************

,

 

,

چرامرگ بر امریکا!!!

, چرامرگ بر امریکا!!!, چرامرگ بر امریکا!!!, چرامرگ بر امریکا!!!,

 

,

, ,

وبلاگ"انعکاس"نوشت:

, وبلاگ"انعکاس"نوشت:, وبلاگ"انعکاس"نوشت:, وبلاگ"انعکاس"نوشت:, انعکاس,

واقعا تعجب دارد از کسانی که میگویندچرامرگ بر امریکا!! نمیدانم ،نمی دانند یا می دانند و خود را به ندانستن زده اند! ,واقعا انها نمی دانند که امریکا برای مرگ ما شعار نه!! دارد عمل میکند ،اگر به افغانستان می اید ،اگر عراق را به خاک و خون می کشد، اگر سوریه را اماج کینه های خود قرار میدهد، اگر با 5+1 سراغمان می اید، تنها برای یک شعار است مرگ بر ایران و ملت ایران ، نگفتم مرگ بر جمهوری اسلامی ایران ،نگفتم مرگ بر آخوند و پاسدار و بسیجی این ممکلت ... این مرگی است که امریکا برای تک تک ملت ایران می خواهد ،مرگی که یا در جسم انها اتفاق بیفتد و با در روح وعقاید انها ، یعنی یک ایرانی خوب ایرانی است که یا زیر خاک باشد یا همنشین خاک ، انها قبلترها هم این شعار را نشان داده اند ،آنروزی که قانون حق توحش را در ایران می خواستند،انروزی که جنگ هشت ساله را بر علیه مان راه انداختند انروزی هواپیمای مسابری مان را زدند و انروزی که ...

,

خلاصه اش این است مرگ بر امریکای ما ،اگر در حد یک شعار مانده و همین را هم بعضی ها تاب ندارند، انها دقیقا برای مرگ ما قدم برمیدارند ،همینطور که در تحریمها ،دارو را از مریضهای ارژانسی ما دریغ کردند تا انها بمیرند ،همانطور که وهابیت وحشی و درنده را تقویت می کنند تا تکه تکه مان کنند

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

,

یک بام و دو هوا

, یک بام و دو هوا, یک بام و دو هوا, یک بام و دو هوا,

 

,

, ,

وبلاگ"حدیث منتظران قائم(عج)"نوشت:

, وبلاگ"حدیث منتظران قائم(عج)"نوشت:, وبلاگ"حدیث منتظران قائم(عج)"نوشت:, وبلاگ"حدیث منتظران قائم(عج)"نوشت:, حدیث منتظران قائم(عج),

تناقض در دیپلماسی های رنگارنگ ایالات متحده آمریکا  مخصوصاً در قبال خاورمیانه دیگر حتی برای خود ِ آمریکائی ها هم قابل توجیه ِ رسانه ای نیست.

,

این تناقضات را می توان در جریان مناقشات سوریه و عراق به وضوح مشاهده نمود . اوج این رفتارهای دوگانه را می توان در این جملات جان کری به وضوح مشاهده کرد ، آنجایی که جان کری در این خصوص گفته است : واشنگتن در نبرد دولت عراق برای باز پس گیری شهرهای این کشور در استان غربی‌اش که به اشغال شبه‌نظامیان گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و سوریه در آمده است، از دولت بغداد حمایت خواهد کرد.

,

در یک حساب سرانگشتی ، اولین سوالی که به ذهن هر شنونده ای می رسد این است که چرا آمریکا این پیشنهاد سازنده را در خصوص مسئله سوریه مطرح نمی کند ؟ چرا نبرد با القاعده در عراق بسیار پسندیده است ولی همین اقدام در سوریه مذموم است ؟

,

البته جالب اینجاست که همزمان با  این اقدامات متناقض ، کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان هم بنابه دلایل بسیار زیادی ، دنباله رو  ایالات متحده شده است . نکته جالب تر اینکه ، جان کری انی موضع ایالات متحده آمریکا را از سرزمینی به تلکس های خبری دنیا مخابره کرد که خود ، عامل اصلی تروریسم پروری در دنیاست ، سرزمین عربستان سعودی !

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

,

صد سال بعد، پرونده مهدی هاشمی

, صد سال بعد، پرونده مهدی هاشمی, صد سال بعد، پرونده مهدی هاشمی, صد سال بعد، پرونده مهدی هاشمی,

 

,

, ,

وبلاگ"طنز های یک م.ر سیخونکچی"نوشت:

, وبلاگ"طنز های یک م.ر سیخونکچی"نوشت:, وبلاگ"طنز های یک م.ر سیخونکچی"نوشت:, وبلاگ"طنز های یک م.ر سیخونکچی"نوشت:, طنز های یک م.ر سیخونکچی,

قریب چند وقت از بازداشت مهدی هاشمی بهرمانی می‌گذرد و هنوز که هنوز است مردم از خود می‌پرسند چه خبر؟! بنابراین سعی کردیم به صد سال آینده برویم و حدس بزنیم که در آن زمان وضعیت این پرونده چگونه خواهد بود و افراد و نهادهای مختلف درباره این موضوع چه نظراتی خواهند داشت.

,

سخنگوی قوه قضائیه در دو هزار و پانصد و هفتاد و سومین نشست خبری خود با خبرنگاران اعلام کرد که طبق سنوات گذشته همچنان انتقاد به قوه قضائیه در برخورد با پرونده مهدی هاشمی وارد است. خبرنگاران هم با شنیدن این جملات گفتند: اوهوم!
وکیل مهدی هاشمی بصورت تلفنی برای حداقل پنج سال دیگر از دادگاه درخواست استمهال کرد و دادگاه موافقت خود را اعلام داشت. سیامک مطهری، نتیجه علی مطهری که صد سال قبل نماینده مجلس بود، در اظهارنظری متذکر شد: «پف...ها! بعد از صد سال که ارزش ده میلیارد وثیقه مطهری انقدر اومده پایین که باهاش میشه فقط یه تی‌تاپ خرید هم دست از سر این بنده خدا و خانواده جلیل‌القدرش بر نمی‌دارید. چرا دهن من رو باز می‌کنید آخه؟!»

,
,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

,

توهمات ناکام آمریکایی

, توهمات ناکام آمریکایی, توهمات ناکام آمریکایی, توهمات ناکام آمریکایی,

 

,

وبلاگ"سیاست روز"نوشت:

, وبلاگ"سیاست روز"نوشت:, وبلاگ"سیاست روز"نوشت:, وبلاگ"سیاست روز"نوشت:, سیاست روز,

, ,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

******************************************

,

چرا دوست پسر ، نه

, چرا دوست پسر ، نه, چرا دوست پسر ، نه, چرا دوست پسر ، نه,

 

,

چرا دوست پسر ، نه - حریم آسمانی

, چرا دوست پسر ، نه - حریم آسمانی,

وبگاه"حریم آسمانی"نوشت:

, وبگاه"حریم آسمانی"نوشت:, وبگاه"حریم آسمانی"نوشت:, وبگاه"حریم آسمانی"نوشت:, حریم آسمانی,

با سلام در این دنیایی که فقط با چند کلیک ساده میتوان از این سمت جهان به سمت دیگر رفت آلودگی فرهنگی مسئله ساده و پیش پا افتاده ایست میتوان به تعبیری آنرا وارونگی فرهنگی نام نهاد غیر از فرهنگ منحرف غرب آن هم در دهه های اخیر، در تمامی فرهنگ ها و ملت ها، ارتباط میان زن و مرد بیگانه کم وبیش نابهنجار و غیرمتعارف شمرده می شود. از اقوام باستانی گرفته تا ادیان گوناگون و جوامع بشری امروزی، هرکدام قوانین و ضوابطی را برای ارتباط بین زن و مرد درنظر می گیرند و تعامل خارج از آن ضوابط را ممنوع می دانند. دین زندگی آموز اسلام نیز در این زمینه احکام و مرزهای ویژه ای ترسیم کرده است. اسلام روابط بین دوجنس مخالف را در چارچوب خانواده جایز و خارج از آن را سبب انحراف اخلاقی و فساد فردی و اجتماعی می داند. البته این سخن به معنای عدم حضور اجتماعی زنان و ارتباط های متعارف و ضروری کاری، علمی، فرهنگی و... نیست. بلکه در مواردی است که رابطه زن و مرد بیگانه از روابط عادی خارج شده و به سوی دوستی و گفت وگوهای طولانی کشیده شود. آمارها همگی از فرجام ناخوب دوستی های میان دختر و پسر خبر می دهند؛ بیشتر دختران، با هزاران احساس و آرزو و امید با پسری دوست می شوند و با خود می اندیشند که این جوان عاشق مرا خوشبخت خواهد کرد یا می پندارند پسری که به آن ها ابراز علاقه کرده همان فرد ایده آل و رویایی آرزوهای آن هاست؛ غافل از این که در بیشتر پسران انگیزه دوستی و ارتباط، حس کنجکاوی، رقابت جویی، فخرفروشی در میان دوستان، ارضای شهوات و خوش گذرانی است. چه بسا اگر پسری هم از روی صداقت با دختری دوست شود، معلوم نیست ایا ویژگی های اخلاقی و دینی و خانوادگی مناسبی داشته باشد یا نه.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*******************************************

,

چگونه باور کنیم هنر هالیوودی با هنر ارزشی یکی است؟!

, چگونه باور کنیم هنر هالیوودی با هنر ارزشی یکی است؟!, چگونه باور کنیم هنر هالیوودی با هنر ارزشی یکی است؟!, چگونه باور کنیم هنر هالیوودی با هنر ارزشی یکی است؟!, چگونه باور کنیم هنر هالیوودی با هنر ارزشی یکی است؟!,

 

,

, ,

وبلاگ"جالبه"نوشت:

, وبلاگ"جالبه"نوشت:, وبلاگ"جالبه"نوشت:, وبلاگ"جالبه"نوشت:, جالبه,

جناب رئیس جمهور! با همه‌ی احترامی که به جایگاه‌تان، لباس‌تان و سیادتان قائل هستم، این سخن شما را که در جمع هنرمندان بیان کردید: «هر هنرمندی می‌خواهد به معنای جهان و عمق جهان برسد، اگر بگوییم هنر مرده را زنده می‌کند سخن به گزاف نگفته‌ایم.پس تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی بی‌معناست.» با هیچ‌کدام از آن موارد همخوان و همسو نمی‌دانم، اینکه شما با کدام عینک هنرمند ارزشی و غیرارزشی را یکی دانسته‌اید،‌ برای کسانی مثل من قابل هضم نیست. یعنی چه که هنر ارزشی و ضدارزشی وجود ندارد؟! 

,

هنوز پیام دلنشین مرادمان حضرت روح‌الله در گوش‌ها طنین‌انداز است که در تبیین هنر ارزشی و ضدارزشی به هنرمندان فرمودند: «تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل‌دهنده‌ی اسلام ناب محمدی(ص)،‌ اسلام ائمه‌ی هدی(ع)،‌ اسلام فقرای دردمند،‌اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه‌خوردگان تاریخ تلخ و شرم‌آور محرومیت‌ها باشد. هنری زیبا و پاک است که کوبینده‌ی سرمایه‌داری مدرن و کمونیسم خون‌آشام و نابود کننده‌ی اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی‌درد و در یک کلمه اسلام آمریکایی باشد.»

,

شنیدید و شنیدیم که امام المسلمین،‌ حضرت آقا سیدعلی هم در رهنمودهای گهربارشان هنر ارزشی را به گل‌های زیبای بوستان و هنر ضدارزشی را به علف‌های هرز تشبیه کردند و از وزاری محترم ارشاد در حکومت اسلامی خواستند که بساط مزاحمین را همچون علف هرز بچینند و همت‌شان را در رشد گل‌ها صرف کنند.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

****************************************

,

کاریکاتور فرزند بیشتر اینده بهتر

, کاریکاتور فرزند بیشتر اینده بهتر, کاریکاتور فرزند بیشتر اینده بهتر, کاریکاتور فرزند بیشتر اینده بهتر,

 

,

کاریکاتور,فرزند بیشتر,زندگی بهتر,آینده بهتر,جمعیت,پیری,جامعه,دوچرخه,جوان,طنز تصویری,اجتماعی,پیر زن,پیر مرد,پسر,دختر

, کاریکاتور,فرزند بیشتر,زندگی بهتر,آینده بهتر,جمعیت,پیری,جامعه,دوچرخه,جوان,طنز تصویری,اجتماعی,پیر زن,پیر مرد,پسر,دختر,

وبگاه"تلخندک"نوشت:

, وبگاه"تلخندک"نوشت:, تلخندک,

از معضلات کم شدن تعداد فرزندان، پیر شدن هر چه سریعتر جمعیت کشور است . جمعیت پیر یعنی جمعیت بیمار و مصرف کننده

,

پیری جمعیت تبعات و پیامدهای زیادی از جمله کاهش نشاط اجتماعی، اقتصادی، کاهش اقتدار سیاسی به همراه دارد و به دنبال آن افزایش هزینه‌های سیستم‌های بهداشت و درمان و همچنین سیستم‌های پرداخت حقوق بازنشستگی و تامین رفاه سالخوردگان را فقط بر جامعه تحمیل می کند.

ادامه مطلب

******************************************

پدرانی که نقشی در تربیت ندارند

 

وبلاگ"خط می زنم"نوشت:

جامعۀ مدرن مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارا است. زندان یکی از مظاهر جامعۀ مدرن است. این شرایط اگرچه برای فرد به زندان رفته، پیامدهایی دارد؛ اما می‌توان پیامدهای ناخواستۀ آن را بر روی دیگر افراد جامعه مشاهده کرد. مثلا خانوادۀ فردی که زندانی شده است، نهادی است که تحت تاثیر پیامدهای ناخواستۀ زندانی شدن پسر یا شوهر قرار میگیرد.در فیلم «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی با خانوادۀ تک سرپرستی روبه رو هستیم که پدر خانواده به دلیل ارتکاب قتل به زندان افتاده است. صدور حکم برای او پنج سال به طول انجامیده و در این سالها فرزند او که دیگر به دبستان میرود از وجود پدر خود بی‌اطلاع بوده است. بنابراین زن خانواده –که هانیه توسلی نقش او را ایفا میکند- هم مادر است و هم پدر. هانیه توسلی نه بدون شوهر است که بتواند ازدواج کند و نقش شوهری و پدری را به کس دیگری واگذار نماید و نه شوهرش در کنارش حضور دارد.

ادامه مطلب

********************************************

کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند

کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند

وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:

با سرو وضع افتضاحی وارد اتاقم شد و از من درخواست یک نامه کرد. نامه رو آماده کردم و تحویلش دادم. تشکر کرد و خواست از جاش بلند بشه بره بهش گفتم :
ببخشید خانم شرمنده اما بهتر نیست یک مقدار حجابتون رو درست کنید؟

گفت: نه نمیشه. گفتم: جسارته ببخشید میشه بپرسم چرا؟ جواب داد: آخه شوهرم اینجوری دوست داره و بهم گفته اینجوری بیا بیرون.

خندم گرفت و در جواب گفتم: مطمئن باشین شوهری که دوست داره ناموسش اینجوری بیاد بیرون تا دیگران هم ازش لذت ببرن خودشم چشمش دنبال ناموس دیگرانه تا ازونا لذت ببره، میگین نه ایندفعه که رفتین بیرون خوب به چشمای شوهرتون نگاه کنید. چند روز بعد با ناراحتی زیاد و حجابی مناسب برگشت. بهم گفت: تازه متوجهحرف شما شدم...

ادامه مطلب

***************************************

,

پیری جمعیت تبعات و پیامدهای زیادی از جمله کاهش نشاط اجتماعی، اقتصادی، کاهش اقتدار سیاسی به همراه دارد و به دنبال آن افزایش هزینه‌های سیستم‌های بهداشت و درمان و همچنین سیستم‌های پرداخت حقوق بازنشستگی و تامین رفاه سالخوردگان را فقط بر جامعه تحمیل می کند.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

******************************************

,

پدرانی که نقشی در تربیت ندارند

, پدرانی که نقشی در تربیت ندارند, پدرانی که نقشی در تربیت ندارند, پدرانی که نقشی در تربیت ندارند,

 

,

, ,

وبلاگ"خط می زنم"نوشت:

, وبلاگ"خط می زنم"نوشت:, وبلاگ"خط می زنم"نوشت:, وبلاگ"خط می زنم"نوشت:, خط می زنم,

جامعۀ مدرن مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارا است. زندان یکی از مظاهر جامعۀ مدرن است. این شرایط اگرچه برای فرد به زندان رفته، پیامدهایی دارد؛ اما می‌توان پیامدهای ناخواستۀ آن را بر روی دیگر افراد جامعه مشاهده کرد. مثلا خانوادۀ فردی که زندانی شده است، نهادی است که تحت تاثیر پیامدهای ناخواستۀ زندانی شدن پسر یا شوهر قرار میگیرد.در فیلم «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی با خانوادۀ تک سرپرستی روبه رو هستیم که پدر خانواده به دلیل ارتکاب قتل به زندان افتاده است. صدور حکم برای او پنج سال به طول انجامیده و در این سالها فرزند او که دیگر به دبستان میرود از وجود پدر خود بی‌اطلاع بوده است. بنابراین زن خانواده –که هانیه توسلی نقش او را ایفا میکند- هم مادر است و هم پدر. هانیه توسلی نه بدون شوهر است که بتواند ازدواج کند و نقش شوهری و پدری را به کس دیگری واگذار نماید و نه شوهرش در کنارش حضور دارد.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

,

کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند

, کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند, کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند, کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند, کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند,

کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند

, کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند,

وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:

, وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:, وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:, وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:, معبر سایبری فندرسک,

با سرو وضع افتضاحی وارد اتاقم شد و از من درخواست یک نامه کرد. نامه رو آماده کردم و تحویلش دادم. تشکر کرد و خواست از جاش بلند بشه بره بهش گفتم :
ببخشید خانم شرمنده اما بهتر نیست یک مقدار حجابتون رو درست کنید؟

,
,

گفت: نه نمیشه. گفتم: جسارته ببخشید میشه بپرسم چرا؟ جواب داد: آخه شوهرم اینجوری دوست داره و بهم گفته اینجوری بیا بیرون.

,

خندم گرفت و در جواب گفتم: مطمئن باشین شوهری که دوست داره ناموسش اینجوری بیاد بیرون تا دیگران هم ازش لذت ببرن خودشم چشمش دنبال ناموس دیگرانه تا ازونا لذت ببره، میگین نه ایندفعه که رفتین بیرون خوب به چشمای شوهرتون نگاه کنید. چند روز بعد با ناراحتی زیاد و حجابی مناسب برگشت. بهم گفت: تازه متوجهحرف شما شدم...

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

***************************************

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه