اخبار داغ

ابهاماتی تازه درباره سوابق علمی دکتر حسن روحانی + سند

ابهاماتی تازه درباره سوابق علمی دکتر حسن روحانی + سند
با نگاهی به وبسایت مجلس شورای اسلامی متوجه می شویم که مدرک وی در دوره های اول و دوم مجلس دکترا ثبت شده اما در دوره سوم فوق لیسانس ثبت شده است اما دوره های چهارم و پنجم باز هم دکترا ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا داستان این مدرک از زمانی شروع می شود که سازندگان فیلم تبلیغاتی‌ آقای روحانی، دوره اخذ مدرک او را پیش از انقلاب و از دانشگاهی عنوان می کند، که آن زمان تاسیس نشده بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در آن فیلم آمده بود: «حسن روحانی در ۱۳۲۷ به‌دنیا آمد، ۱۲ ساله بود که تحصیل علوم دینی را شروع کرد. در سال ۱۳۴۷ دیپلم گرفت و سال بعد وارد دانشگاه تهران شد و در رشته حقوق قضایی مدرک کارشناسی گرفت. [دقیقه ۴:۳۸] دکتر روحانی در ادامه این مسیر به انگلستان رفت و دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه کالدونین گلاسکو به سرانجام رساند. قرائت نامه ساواک در باره سخنرانی دکتر حسن روحانی [ و ... ]»

,

اما طی روزهای گذشته دانشگاه گلاسکو کالدونین فیلمی را از لحظه اهدای دکترای تخصصی به وی، منتشر کرد. این فیلم متعلق به سال 1999 میلادی، یعنی حدود 14 سال پیش است.

,

سوالی که وجود دارد و می طلبد همکاران دکتر حسن روحانی در صورت نیاز به آن پاسخ دهند سوابق دکترای ایشان در ابتدای انقلاب است. با نگاهی به وبسایت مجلس شورای اسلامی متوجه می شویم که مدرک ایشان در دوره های اول و دوم مجلس دکترا ثبت شده اما در دوره سوم فوق لیسانس ثبت شده است اما دوره های چهارم و پنجم باز هم دکترا ثبت شده است.

,

 

,

, , ,

, ,

منبع: جام

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه