اخبار داغ

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی:

پیشرفت 98 درصدی کنارگذر چناران/ مانعی برای بهره برداری از این پروژه در آینده نزدیک وجود ندارد

پیشرفت 98 درصدی کنارگذر چناران/ مانعی برای بهره برداری از این پروژه در آینده نزدیک وجود ندارد
عضو هیات رئیسه مجلس گفت:98 درصد پروژه کنارگذر چناران به پایان رسیده است و از آنجا که این طرح مشکل اعتبار ندارد، لازم است پیمانکار نسبت به تکمیل باقیمانده این پروژه اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای چناران، مسئولین راه و شهرسازی استان خراسان رضوی به همراه دکتر محمد دهقان نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی از پروژه های راه سازی شهرستان های چناران بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

دهقان در حاشیه  این بازدید در گفتگو با ندای چناران اظهار داشت: این پروژه ی مهم استانی و ملی که با اعتباری بیش از 50 میلیارد تومان تاکنون، به مرحله نهایی رسیده است لازم است هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

, ندای چناران,


عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به پرداخت هفت میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار در روزهای گذشته به این پروژه گفت: با توجه به تخصیص پنجاه درصدی اعتبار، در صورتی که این پروژه در یکی دو ماه آینده به بهره برداری برسد، امکان دریافت پنجاه درصد دیگر اعتبار این پروژه نیز وجود خواهد داشت.

,
,


نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی جهت برنامه ریزی برای افتتاح این پروژه اعلام کرد: 98 درصد این پروژه به پایان رسیده است و از آنجا که این طرح مشکل اعتبار ندارد، لازم است پیمانکار با پشتیبانی مدیران راه و شهرسازی استان هرچه سریعتر نسبت به تکمیل باقیمانده این پروژه اقدام کند.

,
,


دراین بازدید مهندس پارسا مسئول راهسازی استان خراسان رضوی ضمن تشکر از دکتر دهقان بابت پیگیری اخذ 50 درصد اعتبارات کنارگذر چناران اظهار داشت: مانعی برای بهربرداری از این پروژه در آینده نزدیک وجود نخواهد داشت.

,
,

 

,

همچنین در ادامه مسئولین راه و شهرسازی استان خراسان رضوی و  دهقان از احداث و آسفالت راه روستای گروه از توابع بخش چناران نیز بازدید کردند که در این بازدید مقرر شد مسئولین راه و شهرسازی استان با تامین اعتبارات لازم ده کیلومتر از این راه را احداث و آسفالت نمایند.

,


دکتر دهقان ضمن تشکر از مسئولین راه و شهرسازی استان و پیمانکار این راه که تاکنون حدود پنج و نیم کیلومتر از این راه را احداث و آسفالت کرده اند تاکید کرد: باتوجه به نظر معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی لازم است ده کیلومتر از این راه در اسرع وقت تکمیل و آسفالت شود.

,
,

در این بازدیدها از بزرگراه طرقبه - شاندیز نیز بازدید بعمل آمد و مسئولین در جریان آخرین مطالعات فاز یک اجرای پل اصلی بزرگراه طرقبه - شاندیز قرار گرقتند و ضمن بررسی نحوه ی ادامه و تکمیل پروژه بزرگراه طرقبه - شاندیز مقرر شد مسئولین راه و شهرسازی استان نسبت به تکمیل مطالعه ی این پروژه در اسرع وقت اقدام، و با همکاری مسئولین محلی زمینه تحصیل حریم اجرای این پل فراهم شود.

,


یادآوری می شود در سال 94 وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت مطالبات مربوط به این پروژه و همچنین ادامه آن، شش میلیارد تومان تعهد سپرده است و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تاکنون یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به این پروژه تخصیص داده است.

,
,

 
در ادامه از راه روستایی سربرج، مج و تجر نیز بازدید شد و  ضمن بررسی اقدامات انجام گرفته در خصوص راه ها و احداث راه سربرج و همچنین آسفالت پنج کیلومتر دیگر از راه مج و تجر که در چند روز آینده انجام خواهد شد، مقرر شد نسبت به چهار کیلومتر باقیمانده راه مج و تجر تمهیدات لازم اندیشیده شود، همچنین در سال مالی 94 حداقل 2 کیلومتر از راه سربرج زیرسازی و آسفالت گردد.
 

,  ,
, .,
,


انتهای پیام/

,
, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه