اخبار داغ

در استان مرکزی؛

روزانه یک میلیون ۳۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف می شود

روزانه یک میلیون ۳۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف می شود
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: به طور متوسط روزانه یک میلیون ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در استان مرکزی مصرف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرامت ویس کرمی مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب، گفت: همچنین روزانه به طور متوسط دو میلیون ۵۰۰ هزار لیتر گازوئیل در استان مصرف می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب،, دیار آفتاب،,

, ,

 

,


کرمی اظهار کرد: همچنین ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز cng و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید روزانه به طور متوسط در استان مصرف می شود.

,
,


وی ادامه داد: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی مازوت مورد نیاز تعدادی از نیروگا های کشور از جمله نیروگاه های رامین اهواز، بیستون کرمان، شهید مفتح همدان، شهید رجایی قزوین و .. را تامین می کند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی دارای ۶۲ باب جایگاه مربوط به سی ان جی است بیان کرد: از این تعداد دو باب جایگاه سی ان جی(جایگاه نیمور محلات و محسن رحیمی واقع در شهرستان خمین) به دلیل پرداخت نکردن بهای گاز مصرفی به شرکت گاز استان تعطیل هستند.

وی افزود: در حال حاضر هم دو جایگاه سی ان جی نیز در استان در شهرستان ساوه در دست ساخت است که به زودی این جایگاه ها به بهره برداری می رسد.

,
,
,
,
,
,


شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه مرکزی (اراک) از مناطق ٣٧ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بشمار می آید که فرآیند انتقال، دریافت و ارسال نفت خام و فرآورده های نفتی را با بهره گیری از یکهزار و ٧٠٠ کیلومتر خط لوله در قطرهای مختلف و سه مرکز انتقال نفت (رازان، ازنا و شهید بهرامیان شازند) انجام می دهد.

این منطقه با انتقال یکهزار میلیون لیتر فرآورده نفتی در ماه و روزانه ٧٠٠ هزار بشکه نفت خام (به طور میانگین) از طریق تاسیسات خطوط لوله و مخابرات نفت مرکزی (اراک) منطقه مرکزی را به شاهراه مهمی تبدیل کرده است.

این منطقه در میان دیگر مناطق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به لحاظ موقعیت دریافت و انتقال، شاهراه مهمی محسوب می شود و همه خطوط نفت خام و فرآورده هایی که از جنوب کشور به محدوده آن وارد می شوند به سمت شمال ادامه مسیر می دهند.

گستره عملیاتی این منطقه پنج استان لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان و قم را در برمی گیرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه