اخبار داغ

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس:

سیاست فرزند کمتر زندگی بهتر با مبانی اعتقادی ما تناقض دارد/ پویایی، خلاقیت و پیشرفت کشور در گرو داشتن نسلی جوان است

سیاست فرزند کمتر زندگی بهتر با مبانی اعتقادی ما تناقض دارد/ پویایی، خلاقیت و پیشرفت کشور در گرو داشتن نسلی جوان است
نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از لحاظ کلی جمعیت یک پارامتر و شاخص امنیتی است، وقتی شاخص امنیت یک کشورکاهش یابد، طمع سایر کشورها نسبت به آن بالا می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین طلا  نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس  در گفتگو با ناب نیوز در خصوص سیاست اشتباه فرزند کمتر زندگی بهتر گفت: این شعار با مبانی اعتقادی ما تناقض دارد چرا که در مجموعه اعتقادات ما آمده است انسان برای رفاه به دنیا نیامده بلکه برای آزمایش وارد دنیا می شود تا در بوته آزمایش، خدایی و متقی شده و برود، پس هدف انسان ها رفاه نیست که فرزند کمتر به این هدف کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: نکته مهم دیگر این است که روزی دهنده انسان نیست و روزی هرکس بر مبنای تلاش و کوشش او در دست خداوند مشخص است، فرزندی هم که به دنیا می آید روزی خود را می آورد.

,

طلا افزود: خانواده هایی بوده اند که با تعداد فرزند زیاد و با وجود شغل فروشندگی پدر، تمام فرزندان تحصیل کرده و دارای سمت های بالا هستند لذا لازم نیست پدر و مادر در رفاه بالا و با شغل های عالی باشند تا بتوانند فرزندانی به لحاظ فرهنگی تربیت کنند، از طرفی خود فرزندان نیز به یکدیگر کمک می کنند و این نعمت است.

,

وی اظهار کرد: با کاهش تعداد فرزندان در خانواده به تدریج شاهد از بین رفتن عبارت هایی چون خاله،عمو، دایی و عمه هستیم و با افزایش سن، قدرت باروری خانواده ها نیز کاهش خواهد یافت.

,

طلا بااشاره اثرات مثبت باروری بر سلامت زنان عنوان کرد: زنانی که فرزندآوری می کنند و به کودک خود شیر می دهند، کمتر دچار سرطان رحم و سینه خواهند شد واین سنت الهی و قاعده خلقت است.

,

جمعیت یک شاخص امنیتی برای کشورهاست

, جمعیت یک شاخص امنیتی برای کشورهاست,

این نماینده مجلس بیان کرد: از لحاظ کلی جمعیت یک پارامتر و شاخص امنیتی است، به طور مثال چین نسبت به سایر کشورهای دارای حق وتو از ضریب امنیت بالاتری برخوردار است.

,

وی در ادامه ابراز کرد: وقتی شاخص امنیت یک کشورکاهش یابد، طمع سایر کشورها نسبت به آن بالا می رود.

,

طلا با تاکید براینکه سیاست فرزند کمتر اشتباهی است که دیر فهمیدیم، اذعان کرد: بعضی سیاست های استعماری، شعارها و عبارت های زیبایی دارد اما درون آن اهداف دیگری نهفته است.

,

پویایی، خلاقیت و پیشرفت کشور در گرو داشتن نسلی جوان است

, پویایی، خلاقیت و پیشرفت کشور در گرو داشتن نسلی جوان است,

این مقام مسئول تصریح کرد: هنوز هم مجموعه قدیمی وزارت بهداشت و درمان نسبت به این موضوع همان دیدگاه قبلی را دارد و به این باور که نیاز داریم تا جمعیت کشور را سامان دهیم نرسیده است.

,

وی تاکید کرد: پویایی، خلاقیت و رشد استعدادهای کشور در نسل جوان وجود دارد و محافظت از مرزها و پیشرفت کارخانه ها و صنعت نیز نیازمند نیروی جوان است در حالیکه در سال های گذشته کشور را از چنین نعمت رایگانی محروم کرده ایم و کار درستی نبود.

,

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: غرب با اشاعه این موضوع که فرزند زن را از پیشرفت فردی ولذت بردن از زندگی باز می دارد، فرهنگ خود را ترویج می کند اما چنین افرادی لذت داشتن کودک را نچشیده اند و نمی دانند لذت واقعی یک زن در مادرشدن اوست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه