اخبار داغ

حاشیه نگاری دانا/

فریاد "مرگ بر آمریکای" دانشجویان در اولین گردهمایی ضد آمریکایی پسابرجام/فرمانده سپاه هم با دانشجویان هم صدا شد

فریاد "مرگ بر آمریکای" دانشجویان در اولین گردهمایی ضد آمریکایی پسابرجام/فرمانده سپاه هم با دانشجویان هم صدا شد
نخستین گردهمایی ضد امریکایی پس از توافق با عنوان «دوران بزن و دررو تمام شده است» ساعت 14 امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین گردهمایی ضد امریکایی پس از توافق با عنوان «دوران بزن و دررو تمام شده است» ساعت 14 امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

پیش از ساعت 14 ظرفیت صندلی‌های سالن تکمیل شد و عده زیادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه، به صورت ایستاده برنامه را تماشا کردند.

,

 

,

در طول برنامه پرچم‌های زرد رنگی که جمله "مرگ بر آمریکا" بر روی آن‌ها نقش بسته بود، در دست دانشجویان خودنمایی می‌کرد.

,

 

,

اولین سخنران این برنامه، علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه برجام بود؛ زاکانی با اشاره به اینکه در پسابرجام باید توجه ویژه‌ای به مسئله نفوذ داشته باشیم گفت: برخی در داخل کشور تلاش می‌کنند تا آمریکا را بزک کنند، اما آمریکا بزک شدنی نیست و در طول تاریخ بی‌احترامی‌های زیادی به ملت ایران کرده است.

,

 

,

به گزارش دانا، پس از اتمام سخنرانی زاکانی، مداح اهل بیت امیر عباسی چند دقیقه‌ای اشعاری را در خصوص مصیبت امام حسین(ع) و همچنین محکومیت دولت عربستان در حادثه منا خواند و پس از آن نوبت به سخنرانی سخنران اصلی برنامه رسید.

,

 

,

سرلشگر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در جایگاه، به فتنه‌هایی که دشمنان انقلاب تاکنون در کشور ما به راه انداخته‌اند اشاره کرد و گفت: هر دهه که از پیروزی انقلاب می‌گذرد شاهد یک فتنه جدید از سوی دشمنان این انقلاب هستیم.

,

 

,

در طول سخنرانی سردار جعفری، دانشجویان بارها شعارهایی را از قبیل مرگ بر فتنه‌گر،نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا و مرگ بر آمریکا سر دادند؛ که وقتی نوبت به شعار مرگ بر  آمریکا رسید، سردار جعفری هم با دانشجویان هم‌صدا شد و بانگ مرگ بر آمریکا سرداد.

,

 

,

وی در پایان به چند سوال از پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد که از جمله آن‌ها می‌توان به سوالی مبنی بر مواضع سپاه پاسداران در مسئله سوریه اشاره کرد که سردار جعفری در پاسخ به آن گفت: موضع سپاه همان موضع رهبر انقلاب است.

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه