اخبار داغ

بررسی حوادث تروریستی پاریس از نگاه کارشناسان روابط بین‌الملل/ مردم فرانسه تاوان سیاست های غلط دولتمردانشان را می دهند

بررسی حوادث تروریستی پاریس از نگاه کارشناسان روابط بین‌الملل/ مردم فرانسه تاوان سیاست های غلط دولتمردانشان را می دهند
در پی حادثه تروریستی فرانسه بسیاری از مردم این کشور کشته و زخمی شدند که در صورت توجه دولتمردان به هشدار های رهبری به خطر داعش برای حامیانش و همچنین اجرای صحیح سیاست ها شاهد وقوع این اتفاق نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"تیتریک"، شهر پاریس بامداد شنبه همزمان با برگزاری نیمه دوم دیدار دوستانه آلمان-فرانسه با شش حمله تروریستی روبرو شد. این حملات در پنج نقطه از شهر پاریس رخ داد که دو نقطه از آن نزدیک استادیوم برگزاری بازی آلمان-فرانسه بود. حدود ۱۵۳ نفر بر اثر این حملات کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند. حال ۸۰ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

هشدار رهبرانقلاب به خطر داعش برای حامیانش

خرداد ماه سال جاری و در جریان دیدار با امیر کویت بود که رهبر معظم انقلاب از حال و احوال این روزهای کشورهایی نظیر فرانسه که همواره بر کوس حمایت از تروریست ها در سوریه و عراق می کوبند، خبر داده و به آنها این هشدار را دادند که تروریست ها بلای جان کشورهای حامی خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, ،,
,
, هشدار رهبرانقلاب به خطر داعش برای حامیانش ,
,
,

ایشان در این دیدار گسترش روابط کویت و عراق را به نفع منطقه ارزیابی کردند و گفتند: در خصوص تحولات سوریه نیز جمهوری اسلامی ایران، هر آنچه را که مردم سوریه تصمیم بگیرند، تأیید خواهد کرد.

, .,

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خطر گروههای تکفیری در منطقه، تأکید کردند: متأسفانه برخی کشورهای منطقه متوجه خطری که گروههای تکفیری، در آینده، برای خود آنها ایجاد خواهد کرد نیستند و همچنان در حال حمایت از این گروهها هستند.

, .,

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: برخی کشورهای منطقه اکنون با  کمک به گروههای تکفیری، از کشتار و جنایات آنها در سوریه و برخی کشورهای دیگر حمایت می کنند اما در آینده نه چندان دور، این گروهها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آنها را از بین ببرند.

,

 

,

مردم فرانسه تاوان سیاست های غلط دولتمردانشان را می دهند

, مردم فرانسه تاوان سیاست های غلط دولتمردانشان را می دهند,

 

,

دکتر یاری کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار"تیتریک" ضمن محکوم نمودن جنایات تروریست ها اظهار داشت: مردم فرانسه تاوان اجرای سیاست های غلط دولتمردان خود را می دهند.

,

 

,

وی افزود: مقام معظم رهبری در صحبت های خود هشدارهای لازم را مبنی بر حملات تروریست ها علیه کشورهای حامی را دادند ولیکن فرانسه بدان توجهی نکرد و بلای جان آن ها شدند که البته اسناد بسیاری جهت ثابت نمودن اینکه گروهک های داعش دست پرورده کشورهای غربی و اروپایی است وجود دارد.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی از داعش به عنوان گروهکی ضعیف یاد کرد و گفت: از آنجایی که اروپا و امریکا حمایت های بسیاری را از داعش انجام می دهند، اگر این حمایت ها زمانی صورت نگیرد در اندک زمانی متلاشی خواهند شد چراکه تمام از هر لحاظ از سوی غربی ها حمایت می شوند.

,

 

,

وی در پایان گفت: دستیابی مردم فرانسه به استقلال گذشته و عدم نفوذ دشمن به کشورشان نیازمند شکایت از دولتمردان نسبت به عدم اجرای صحیح سیاست ها می باشد .

,

 

,
پیام بشار اسد به دنبال حملات تروریستی در پاریس
,
پیام بشار اسد به دنبال حملات تروریستی در پاریس
, پیام بشار اسد به دنبال حملات تروریستی در پاریس,
,

رئیس جمهور سوریه نیز در پیامی به حملات تروریستی در پاریس واکنش نشان داد و گفت: فرانسه چیزی را تجربه کرد که ما از پنج سال پیش با آن زندگی می کنیم و آن "تروریسم" است.

,

 

,

حمله تروریست ها به فرانسه نتیجه عدم توجه به هشدارهای رهبریست

, حمله تروریست ها به فرانسه نتیجه عدم توجه به هشدارهای رهبریست,

 

,

محمد حسین گودینی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار "تیتریک" از حادثه تروریستی فرانسه به حادثه ای ناگوار یاد کرد و اظهار داشت: گروه های داعش دست پرورده غربی هاست.

,

 

,

وی افزود: ملت باید بدانند که داعش خطر بزرگی برای اسلام است چراکه اولین هدفش ایران می باشد و جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می کنند چراکه بر همگان آشکار است که این اتفاق در فرانسه ناشی از حمایت های بی مورد از گروهک های تروریستی می باشد و الان به بلای جانشان تبدیل شده است.

,

 

,

گودینی اروپا را کشوری ناامن دانست و گفت: اروپا با وجود امکانات و توان بسیار بالایی امروز شاهد این حادثه است و این گویای این مطلب است که اروپا آنچنان که اظهار می کند امن نیست.

,

 

,

وی ادامه داد: پیش بینی ها و هشدار های رهبری در خصوص عدم اطمینان به گروهک های تروریستی به وقوع پیوست که این خود نشان دهنده این است که اگر کشورهای اروپایی همچون فرانسه به فرمایشات و صحبت های رهبری توجه می نمود امروز شاهد این کشتارها نبود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه